Przetargi.pl
wykonania remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6.

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonania remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6. Zamawiający przewiduję realizację zamówienia z podziałem na 2 etapy: 1) I etap - wykonanie elewacji ścian od ul. Żurawiej i elewacji wschodniej; 2) II etap (opcja) - wykonanie elewacji ścian wewnętrznych od strony dziedzińca. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo nie wykorzystania opcji o której mowa w pkt. 2. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45443000-4; CPV 45000000-7; CPV 45452000-0 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w kosztorysie ślepym, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej. 4. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 5. Użyte w kosztorysie ślepym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowe, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (kosztorys ślepym, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej). 6. Potwierdzeniem odbioru końcowego przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. 7. Okres gwarancji: Wybrany WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości na: roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji liczony od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. 8. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 9. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza aby WYKONAWCA przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia 10. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy WYKONAWCA. 11. ZAMAWIAJĄCY umożliwi WYKONAWCOM wstęp na teren inwestycji, w uzgodnionym terminie 12. Każdy WYKONAWCA ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 13. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 14. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. WYKONYWANIE robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu a więc w godzinach 1700 - 2200 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 700 - 2200. 15. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 700- 1700. 16. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 17. Prace należy wykonać ostrożnie tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego. 18. WYKONAWCA zapewni kierownictwo robót z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania pracami w danej branży. 19. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zatrudnienie przez WYKONAWCĘ podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda aby WYKONAWCA wskazał w swojej ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach