Powiat Łęczycki ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Kościuszki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
ul. Kościuszki 1 1
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
REGON: 61101612300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonania modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali dla gminy Piątek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają inne wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawcy, którzy spełnią wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w poszczególnych punktach SIWZ. 2) Wykonawcy, którzy załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ. 3) Wykonawcy, którzy załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia. 4) Wykonawcy muszą mieć do dyspozycji min 1 osobę posiadającą uprawnienia w zakresie nr 1 i 2. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do każdej oferty prosimy dołączyć: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę-osoby upoważnioną-upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 4. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy właściwego zgodne z załącznikami Nr 2 i Nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Wykonawca robót powinien posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie pomiarów podstawowych (1 i 2) Nie spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 4., bądź nie dołączenie do oferty wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia jakiegokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów oświadczeniem Wykonawcy. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składana.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach w ramach zadania pn. Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Krzyszkowice, Piekary, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie
Dodano: 2016-05-24 - Podział działek położonych w obrębie Wilczyca gm. Dalików, powiat poddębicki, woj. łódzkie
Dodano: 2016-04-29 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Łęka, Piątek, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie
Dodano: 2016-03-31 - Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Jacków, Koryta, Krężelewice, PGR Koryta, Upale, Zagróbki, Zieleniew, Żabokrzeki gmina Daszyna, pow. łęczycki , województwo łódzkie
Dodano: 2016-03-03 - Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej polegającej na rejestracji i automatycznej ocenie wizualnej uszkodzeń nawierzchni na sieci dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Łodzi
Dodano: 2015-09-22 - Wykonanie prac geodezyjnych polegających na założeniu osnowy szczegółowej III klasy dla części obrębu Wartkowice gm. Wartkowice
Dodano: 2015-09-14 - Wykonanie rozliczenia hipotecznego wraz z podziałem działek położonych w obrębie 7 miasta Poddębice, stanowiących ulice Polną i Narutowicza
Dodano: 2015-09-14 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Łubno, Opiesin, PGR Opiesin, Gmina Daszyna, Powiat Łęczycki, Województwo łódzkie
Dodano: 2015-06-19 - Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Jarochówek, Lipówka, Ogrodzona, Rzędków, Sławoszew, Walew, Żelazna Nowa Gmina Daszyna, pow. łęczycki , województwo łódzkie
Dodano: 2015-03-02