Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Łęka, Piątek, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie

Powiat Łęczycki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
    ul. Kościuszki 1 1
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
    REGON: 61101612300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Łęka, Piątek, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I etap - czynności techniczne 1.1 Przeprowadzenie wywiadu terenowego: a)Porównanie danych ewidencyjnych ze stanem faktycznym w terenie w zakresie przebiegu granic działek , granic i rodzajów użytków gruntowych oraz usytuowania budynków oraz zebranie informacji opisowych niezbędnych do założenia kartoteki budynków zgodnie z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków (dotyczy również lokali) b)Wytypowanie obszarów, dla których stwierdzono rozbieżności w sposobie użytkowania i których ocena należy do klasyfikatora gruntów. UWAGA! Zlecenie przeprowadzenia aktualizacji w/w użytków należy do Wykonawcy w ramach środków wchodzących w skład ceny zamówienia. c)Wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków (w postaci plików dotyczących poszczególnych działek) d)W przypadku wątpliwości dotyczących wykazania na danej nieruchomości terenu zabudowanego i zurbanizowanego, czy też terenu rolnego zabudowanego przeprowadzić uzgodnienia w tym zakresie z Urzędem Gminy. 1.2 przeprowadzenie badań stanu prawnego na podstawie danych z ksiąg wieczystych, opracowań jednostkowych i innych dokumentów źródłowych. 1.3 Przeprowadzenie analizy dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego . 1.4 Dokonać uzgodnień w zakresie dróg, cieków podstawowych oraz granic obwodów i rejonów spisowych oraz obszarów objętych ochroną przyrody. II etap - czynności techniczne 2.1 Protokolarne ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych , dla których brak jest informacji w zasobie geodezyjnym i kartograficznym lub gdy dane te nie są wiarygodne. 2.2 Przeprowadzenie pomiarów geodezyjnych w terenie brakujących budynków oraz budynków z digitalizacji , ustalonych punktów granicznych oraz punktów załamań użytków gruntowych. 2.3 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów w zakresie wytypowanych obszarów. 2.4 Opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów,i budynków w tym: - założenie kartoteki budynków i lokali - założenie rejestru budynków, rejestru lokali oraz aktualizacja rejestru gruntów - uzupełnienie treści mapy ewidencyjnej - utworzenie obiektowej bazy budynków 2.5 Sporządzenie wykazów zmian gruntowych (również w formie elektronicznej np. excel). III etap - Czynności formalno-prawne i czynności porządkujące bazy danych 3.1 udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków do wglądu zainteresowanym oraz w rozpatrzeniu zgłoszonych uwag. 3.2 Aktualizacja graficznych i opisowych baz danych ewidencji gruntów i budynków. 3.3 Opracowanie dokumentacji niezbędnej do doprowadzenia do pełnej zgodności zapisów działu I i II ksiąg wieczystych z ewidencją gruntów - wykonanie w dwóch egzemplarzach wyrysów i zawiadomień do ksiąg wieczystych (również w formie elektronicznej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielenia gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach