Przetargi.pl
Wykonania części prac budowlanych i elektrycznych związanych z przebudową hallu i klatki schodowej w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonania części prac budowlanych i elektrycznych związanych z przebudową hallu i klatki schodowej w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie części prac budowlanych i elektrycznych związanych z przebudową hallu i klatki schodowej w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4 który został opisany w: 1) projekcie budowlanym wykonanym przez: mgr inż. arch. Mariusz Olszewski - zał. nr 1 w formacie PDF do SIWZ - branża konstrukcja wykona na przez: mgr inż. Krystian Szydłowski- zał. nr 2 w formacie PDF do SIWZ, - branża elektryczna wykonana przez: mgr inż. Arkadiusz Sienkiewicz zał. nr 3 w formacie PDF do SIWZ, 2) przedmiarze robót - zał. nr 4 w formacie PDF do SIWZ, Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiący zakres prac. 3) Ekspertyzę techniczną zgodności z przepisami na temat przebudowy i eliminacji stanu zagrożenia życia ludzkiego w budynku użyteczności publicznej opracowana przez Rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych mgr inz. Aleksandra Ślusarskiego zał. Nr 5 w formacie PDF do SIWZ, 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 6 w formacie PDF do SIWZ, 5) Zakres prac obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe związane z wydzieleniem klatki schodowej, c) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, d) wykonanie tynków wewnętrznych na klatce schodowej, e) roboty elektryczne - bez montażu lamp w wydzielonej klatce schodowej, f) wykonanie instalacji oddymiania. 6) Do obowiązków Wykonawcy należy: 6.1) zorganizowanie wyposażenia zaplecza budowy, 6.2) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 6.3) przestrzeganie przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 6.4) wykonanie i oddanie Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób nie zagrażający środowisku, bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, 6.5) W terminie do 3 dni od daty podpisania umowy wykonawca przedstawi: - szczegółowy dniowy harmonogram prac zatwierdzony przez kierownika budowy - oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków oraz oświadczenie kierowników poszczególnych branż i załączy kopię stosownych uprawnień oraz zaświadczeń celem dołączenia do zgłoszenia rozpoczęcia budowy w PINB. 6.6) Do realizacji umowy wykonawca przystąpi w terminie zgodnym, ze zgłoszeniem do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. O terminie określonym w zgłoszeniu Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Informujemy że w związku z rozpoczęciem prac na ww. obiekcie według decyzji istnieje konieczność wypełnienia druku zawiadamiającego o zmianie osoby wykonującej samodzielną funkcję techniczną na budowie (zmiana kierownika budowy) i zgłoszenie kierownika budowy wykonawcy jako przedstawiciela Wykonawcy do Powiatowego Inspektoratu budowlanego w Świnoujściu. 6.7) W związku z podziałem przedsięwzięcia na dwa etapy prac wykonawca uwzględni w inwentaryzacji powykonawczej zakres prac wykonanych przez jego firmę w stosunku do całości projektu. 6.8) W trakcie prac Wykonawca ze szczególną uwaga realizować będzie roboty budowlane z uwagi na to, że plac i teren budowy występują w użytkowanym obiekcie użyteczności publicznej. Zamawiający wymagać będzie wydzielenia tras i dojść dla pieszych, oznaczeń o występujących zagrożeniach, a także realizacji prac szczególnie uciążliwych w godzinach popołudniowych (po godz. 18:00), a także szczególnie niebezpiecznych dla użytkowników. W przypadku czasowego wyłączenia klatki schodowej z użytku obowiązkiem wykonawcy będzie odpowiednio oznaczyć trasę dojść i wyjść, a także drogę ewakuacyjną. 6.9) w terminie do 14 dni od zawarcia umowy Wykonawca zamontuje 2 kpl. podjazdów typu rampa aluminiowa a. 1 kpl. przed wyjściem głównym do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4, b. 1 kpl w budynku przed lokalem użytkowym Apteka. 6.10) Wykonawca przygotuje dokumentację zdjęciową powykonawczą lokalu (dokumentację należy przedłożyć na płycie CD min. w 2 egz.), 6.11) Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą wykonanych prac według wytycznych przedstawionych poniżej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a. spis treści, b. dokumentację budowlaną i wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże. (architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacja oddymiania itp.), c. oświadczenia kierownika budowy, d. inwentaryzację powykonawczą dla lokali, w których prowadzone były prace remontowe (rzuty lokali z podaniem powierzchni w świetle ścian podpisane przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami), e. protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże), f. komplet deklaracji, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w dany lokal (dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną elektryczną i sanitarną/, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji, g. opis kolorystyki poszczególnych elementów na lokalu (symbole, firma, kolor) - ściany, sufity, drzwi, posadzki itp. - wszystkie kolory użyte w toku realizacji przedmiotu zamówienia, h. Dokumentacja powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże 6.12) powiadomienie Zamawiającego z wyprzedzeniem o zamiarze wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 6.13) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych, 6.14) niezwłoczne usunięcie ujawnionych usterek, 6.15) zajmowanie stanowiska w odniesieniu do problemów zgłoszonych podczas realizacji umowy w formie odpowiadającej co najmniej formie ich zgłoszenia bez zbędnej zwłoki, przy czym na każde zapytanie lub problem zgłoszony przez Zamawiającego w formie pisemnej Wykonawca udzieli odpowiedzi również w formie pisemnej w terminie do 4 dni roboczych, 6.16) codziennie po zakończeniu robót posprzątanie terenu zabrudzonego w wyniku prowadzenia prac, 6.17) po zakończeniu prac uporządkowanie terenu budowy i pozostawienie go w stanie nadającym się do użytkowania. Całość prac należy wykonać zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Szczecin nr 1473/11 z dnia 20.09.2011 r oraz decyzją z dnia 04.08.2014 r w sprawie przeniesienia ostatecznej decyzji Prezydenta Miasta Szczecin o pozwoleniu na budowę na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, ul Monte Cassino 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach