Przetargi.pl
Wyjazdowe warsztaty terapeutyczno - zawodoznawcze – okolice Krakowa - w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób niepełnosprawnych”

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazdowe warsztaty terapeutyczno - zawodoznawcze – okolice Krakowa - w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób niepełnosprawnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wyjazdowe warsztaty terapeutyczno - zawodoznawcze – okolice Krakowa - w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób niepełnosprawnych”. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Wymagania podstawowe: a) Położenie hotelu: Miasto Kraków. b) Planowane zakwaterowanie grupy 21 osób (w tym 15 wychowanków oraz 6 terapeutów i asystentów. Udział 6 terapeutów i asystentów bez naliczania opłaty za ich pobyt – w cenie pobytu grupy) musi zostać zrealizowane przez 6 dni, 5 nocy (ciągłych) od 30.03.2020 r. do 04.04.2020 r. na terenie jednego hotelu tj. lokalizacji posiadającej ten sam adres. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania ograniczenia faktycznej liczby osób korzystających z usługi o maksymalnie 2 osoby (a tym samym zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wyliczonego na podstawie określonych w ofercie cen jednostkowych i faktycznej liczby osób biorących udział w wyjeździe) w przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego, poza kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy (choroba uczestnika wyjazdu, wypadek, siła wyższa itp.). c) Zakwaterowanie w pokojach według struktury: trzy pokoje dwuosobowe, pozostałe pokoje dwuosobowe lub trzyosobowe (wszystkie pokoje z łazienkami). d) Wykonawca musi dysponować hotelem w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 238 ze zm.) spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski, wobec którego wydano decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju "hotel" oraz nadaniu kategorii zgodnie z ww. ustawą, przy czym kategoria oznaczona w gwiazdkach jest nie niższa niż 3 gwiazdki. e) Obiekt, w którym mają być zorganizowane warsztaty, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wyjazdu budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście / wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku). f) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. g) Zamawiający nie dopuszcza, aby hotel położony był w bliskim sąsiedztwie ze stacją paliw. h) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa, jak i zapewnione wyżywienie musi być dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. posiada windę, platformę, podjazdy dla osób niepełnosprawnych). i) Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. j) Zamawiający wymaga aby pokoje były zlokalizowane w bezpośredniej bliskości (w tym samym budynku i na tym samym piętrze, bądź w bliskiej odległości), tak aby sprawować odpowiednią opiekę i nadzór nad wychowankami. k) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport grupy ze Złotoryi do miejsca zakwaterowania i wyżywienia oraz transport z powrotem z miejsca zakwaterowania i wyżywienia do Złotoryi. Zamawiający wymaga wykonania usługi pojazdem/pojazdami klimatyzowanymi, zapewniającymi miejsca siedzące dla całej grupy oraz opiekunów tj. dla 21 osób. Wyjazd ok. godziny 8:00 w dniu 30.03.2020 r. Powrót do Złotoryi 04.04.2020 r. po śniadaniu. l) Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu harmonogram wyjazdu (wraz ze szczegółowymi danymi dot. godzin transportu, planu dnia, etc.) oraz w odniesieniu do miejsca zakwaterowania oraz wyżywienia: - kopię decyzji sanepidu, zatwierdzającej zakład w zakresie produkcji posiłków; - kopię opinii właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, potwierdzającej spełnianie przez obiekt lub teren wymagań ochrony przeciwpożarowej(§2 ust.5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U.2016 r. poz.452) 2.2 Wymagania szczegółowe: Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: a) Zakwaterować w jednym hotelu 15 wskazanych uczestników wycieczki oraz dodatkowo 6 terapeutów i opiekunów bez dodatkowej opłaty – łącznie maksymalnie 21 osób. Cena winna obejmować: - opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy); - dostęp w dniach pobytu grupy do sali zajęć (4 godzinny dziennie w ciągu w godzinach popołudniowych i wieczornych ) dla całej grupy, z dostępem do Internetu (Wi-fi), wyposażonej w stoły i krzesła; b) Zapewnić w dniach pobytu dla grupy pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja); Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (30.03.2020 r.) – dzień przyjazdu: obiad i kolacja 2 dzień (31.03.2020 r.) – śniadanie, obiad i kolacja 3 dzień (01.04.2020 r.) – śniadanie, obiad i kolacja 4 dzień (02.04.2020 r.) – śniadanie, obiad i kolacja 5 dzień (03.04.2020 r.) – śniadanie, obiad i kolacja 6 dzień (04.04.2020 r.) –– dzień powrotu– śniadanie, i suchy prowiant na podróż; Zamawiający zastrzega możliwość zamiany - w dniu na który przypada wyjazd w teren - obiadu i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu wyjazdu. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): - 5 śniadań w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata) 1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników warsztatów oraz terapeutów; - 5 obiadów: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie, np. ziemniaki lub frytki, kasza gryczana, kluski lub makaron (do wyboru) surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona (filet), filet z kurczaka) + napój (woda, sok) + deser + herbata i kawa (1 obiad obejmuje wszystkich uczestników warsztatów oraz terapeutów); - 5 kolacji w formie szwedzkiego stołu – menu przykładowe podobne do śniadania (1 kolacja suchy prowiant dla wszystkich uczestników warsztatów (1 kolacja obejmuje porcje dla wszystkich uczestników warsztatów oraz terapeutów); - suchy prowiant (np. dwie bułki z masłem, wędliną, serem, sałatą, sok min. 0,3 litra, owoc, baton czekoladowy) - obejmuje porcje dla wszystkich uczestników warsztatów oraz terapeutów; Uczestnicy przez cały pobyt muszą mieć dostęp do wody mineralnej bez ograniczeń ilościowych. c) Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. d) Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. e) Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. f) Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. g) Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HACCP lub równoważnych. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony system HACCP lub równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz - przyjmuje się, że wadium wnoszone w pieniądzu zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godziny 11:00 znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Powiatowym Banku Spółdzielczym nr konta 23 1020 5226 0000 6902 0627 7257. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2019 r., poz. 310). 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Pl. Niepodległości 8, 59 – 500 Złotoryja, w sekretariacie, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 6.1 Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 6.2 Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 6.3 Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 6.4 W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach