Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 71 40 217 , fax. 94 71 40 217
- Data zamieszczenia: 2013-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie
ul. Racławicka 13 13
75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 71 40 217, fax. 94 71 40 217
REGON: 33096195900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele: Doskonalenie umiejętności interpersonalnych i manualnych oraz utrwalanie zasad prawidłowego zachowania się w różnych sytuacjach życiowych. Budowanie pozytywnej samooceny. Nabycie umiejętności planowania i realizacji indywidualnych planów usamodzielniania (IPU). Termin: 06.12.2013r. - 08.12.2013r. Uczestnicy: 29 osób - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna ( 11 chłopców i 18 dziewcząt); 2 osoby - otoczenie uczestników ( 2 dziewcząt) 2 wychowawców; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Łącznie: 32 osoby Szkoleniowcy zgodnie z programem; Plan zajęć : dzień pierwszy 06.12.2013r.: 15:00 - wyjazd ( Koszalin - parking przed Amfiteatrem ) 16:00 obiad 16:30- 17:00 spotkanie uczestników warsztatów z zespołem projektowym, omówienie celów warsztatów oraz zasad związanych z uczestnictwem w warsztatach. 17:00-19:00 (2 godz.) Warsztat : Stres - jak sobie radzić z sytuacją trudną ? Doradztwo psychologiczne . Prowadzący: psycholog 19:00 - kolacja 19:30 - wykonywanie ozdób choinkowych, gry i zabawy pod opieką wychowawców + upominki Mikołajkowe (czekolada, ptasie mleczko,2 pomarańcze, 2 banany, 4 mandarynki, delicje ) Dzień drugi 07.12.2013r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:30 - 11:30 - (2 godz.) Sukcesy i porażki. Problemy szkolne i rówieśnicze. Prowadzący: pedagog 11:30 - 12:00 serwis kawowy 12:00 - 13:00 (1 godz.) Odpowiedzialność prawna nieletnich. Odpowiedzialność karna przed sądami. Prowadzący: specjalista ds. postępowania z nieletnimi. 13:00 - 14:00 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Odpowiedzialność prawna nieletnich. Odpowiedzialność karna przed sądami. Prowadzący: specjalista ds. postępowania z nieletnimi. 15:30- 16:00 serwis kawowy 16:00 - 17:30 (1,5 godz.) Warsztat kulinarny: Samodzielne przygotowywanie ciasteczek adwentowych (pierniczki, kruche ciasteczka), dekoracje świątecznego stołu. Prowadzący: osoba posiadająca doświadczenie w gastronomii. Oraz z bhp 17:30 kolacja 18:00 - Wyjazd na mecz koszykówki AZS Koszalin - Czarni Słupsk (derby) pod opieką wychowawców Dzień trzeci 08.012.2013r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 11::30 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama Prowadzący dla grupy I : pracownik socjalny Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy 11:30 - 11:45 serwis kawowy 11:45 - 14:15 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy Prowadzący dla grupy II : pracownik socjalny 14:30 obiad 15:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie) Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym w miejscowości nadmorskiej na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV, po dwa ręczniki, mydło. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - miejsce zakwaterowania musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć; - w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka będą zamknięte, - pokoje jednoosobowe wychowawców muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków; - pokój jednoosobowy dla przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 40 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry), materiały do prowadzenia zajęć (w tym do prowadzenia zajęć kulinarnych w ilości zabezpieczającej potrzeby całej grupy , oraz do przygotowywania ozdób świątecznych i dekoracji stołu świątecznego tj. bombki, farby do malowania bombek, brokat, celafon, ozdobny papier i rafia, gotowe elementy do wycinania z kartonu: choinki, bałwanki, mikołajki, reniferki, farby, kleje (minimum 2 bombki na jednego uczestnika i 2 elementy do samodzielnego przygotowania ozdoby świątecznej); - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy, drugiego dania ,kompotu i deseru , surówek, 2 kolacje, serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soków, ciastek, cukru, mleka, owoców - w tym: jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. Śniadania i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych, stoły podczas spożywania posiłków nakryte obrusami. - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów ( stół do tenisa stołowego, siatka, piłeczki rakiety, gry planszowe np. scrabble, monopol, szachy, warcaby itp). - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do najbliższej placówki służby zdrowia) - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych; - zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed datą rozpoczęcia warsztatów (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie); - konspekt pracy nad Indywidualnym Planem Usamodzielniania Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do akceptacji łącznie z ofertą; - ubezpieczenie uczestników w trakcie pobytu i przejazdów; - przejazd autokarem z Koszalina na miejsce zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem); - przejazd autokarem na mecz i z powrotem ( Koszalin ul. Śniadeckich 4 Hala widowiskowo - sportowa); - sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiące załącznik do faktury. - zapewnienie kadry wychowawców leży po stronie Zamawiającego; - rezerwacja biletów na mecz piłki siatkowej dokonana przez Zamawiającego; - zapewnienie specjalisty prowadzącego trening interpersonalny - dramę leży po stronie Zamawiającego; Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu koszalińskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń: Instruktor sportu
Dodano: 2014-07-22 - Szkolenia BO 2014 w ramach projektu pn. Pomocna dłoń. Znak sprawy: GOPS.0426.2.2014.DK
Dodano: 2014-06-04 - WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKEIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Dodano: 2014-04-08 - WARSZTATY WYJAZDOWE NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Dodano: 2014-04-08 - WYJAZD INTEGRACYJNY DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Dodano: 2014-04-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i treningów psychospołecznych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-10 - WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Dodano: 2014-02-12 - usługa przeprowadzenia szkolenia specjalistycznego Podatki i finanse dla maksymalnie 11 uczestników/-czek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-12-31 - usługa przeprowadzenia szkolenia specjalistycznego Zatrudnianie pracowników i prawo pracy dla maksymalnie 11 uczestników/-czek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-12-30 - usługę przeprowadzenia szkolenia specjalistycznego Prowadzenie działalności na terenie UE dla maksymalnie 11 uczestników/-czek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-12-30