Przetargi.pl
WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 71 40 217 , fax. 94 71 40 217
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 71 40 217, fax. 94 71 40 217
    REGON: 33096195900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cel główny: Wsparcie usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w wejściu w samodzielną, świadomą, odpowiedzialną dorosłość Cele operacyjne: 1. Nabycie praktycznych umiejętności związanych z planowaniem i realizacją indywidualnego planu usamodzielniania (IPU). 2. Rozwój osobowości, budowanie i wzmacnianie pozytywnej samooceny ( trening interpersonalny - drama, zasady dbania o własny wygląd - wizaż, zabiegi kosmetyczne, zdjęcia do dokumentów osobistych, odnowa biologiczna) 3. Poznanie zagrożeń związanych z HIV i AIDS. 4. Nauka podstaw samoobrony. 5. Poznanie technik rozładowania napięć i rozwój uzdolnień i zainteresowań oraz alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu - arteterapia, nauka tańca, wyjazd do kina lub kręgielni). 6. Integracja z grupą i zespołem projektowym - gry i zabawy integracyjne 7. Nabycie praktycznych umiejętności związanych z zachowaniem się przy posiłkach, w ośrodku wypoczynkowym, podczas zajęć, przestrzegania regulaminów, podstawowych zasad sawuar- wiwru Termin: 28.02.2014r. - 02.03.2014r. Uczestnicy: 26 - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna ( 8 chłopców i 18 dziewcząt); 2 wychowawców; Szkoleniowcy zgodnie z programem; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Plan zajęć : dzień pierwszy 28.02.2014r.: 10:00 - wyjazd (parking obok Amfiteatru) 11:00 - spotkanie organizacyjne, serwis kawowy (kawa, herbata, soki, woda mineralna bez ograniczeń, ciasta, owoce) 12:00 - zajęcia w grupach pod opieką wychowawców 13:00 - obiad 14:00 - (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: GRUPA I. Zajęcia warsztatowe: Arteterapia (malowanie na szkle, samodzielne dekorowanie kubeczków, talerzyków metodą decoupage ) GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama Prowadzący dla grupy I : pedagog/specjalista arteterapii Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy 16:30 - 16:45 (przerwa) serwis kawowy 16:45 - 19:15 (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama GRUPA II. Zajęcia warsztatowe: Arteterapia (malowanie na szkle, samodzielne dekorowanie kubeczków, talerzyków metodą decoupage ) Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy Prowadzący dla grupy II : pedagog/specjalista arteterapii 19:30 - kolacja 20:30 (1 godz.) Zajęcia warsztatowe: Nauka tańca. Prowadzący: trener nauki tańca 21:30 Dyskoteka Dzień drugi 01.03.2014r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:30 - 11:30 - (2 godz ) Zajęcia warsztatowe: Zagrożenie HIV i AIDS . Prowadzący: seksuolog 11:30 - 12:00 serwis kawowy 12:00 - 13:30 Sesja zdjęciowa ( każdy uczestnik: 6 zdjęć do paszportu, 6 zdjęć do dowodu osobistego oraz zdjęcie grupowe w formie tablo o formacie A-3 i na płycie DVD). Prowadzący: fotograf 13:30 - 14:30 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Podstawy samoobrony Prowadzący: instruktor samoobrony 16:00- 16:30 serwis kawowy 16:30 - 18:00 (1,5 godz.) Podstawy samoobrony Prowadzący: instruktor samoobrony 18:00 - 19:00 Kolacja 19:00 - Wyjazd do kina/ teatru/ na kręgle (po wcześniejszym uzgodnieniu repertuaru) Dzień trzeci 02.03.2014r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 11::30 (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) GRUPA II. Wizaż. Zabiegi kosmetyczne i odnowa biologiczna. Prowadzący dla grupy I : pracownik socjalny Prowadzący dla grupy II : wizażystka, kosmetyczna, masażysta 11:30 - 11:45 (przerwa) serwis kawowy 11:45 - 14:15 (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: GRUPA I. Wizaż. Zabiegi kosmetyczne i odnowa biologiczna. GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący dla grupy I : wizażystka, kosmetyczna, masażysta Prowadzący dla grupy II : pracownik socjalny 14:30 obiad 15:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie) Wymagania Zamawiającego wobec realizatora warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym nad morzem na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, łóżka jednoosobowe, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - miejsce pobytu musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć; - w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka będą zamknięte, - pokoje jednoosobowe wychowawców muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków; - pokój jednoosobowy przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 30 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry), materiały do prowadzenia zajęć z aertetrapii ( farby do malowania na szkle, pędzelki, kubeczki/filiżanki , talerzyki, witraże, ozdobny papier do pakowania, rafia w ilości zabezpieczającej potrzeby całej grupy - nie mniej, niż 2 szt. naczyń na uczestnika zajęć) materace do prowadzenia zajęć samoobrony ; - salę do przeprowadzenia sesji zdjęciowej dla uczestników warsztatów, komplet zdjęć z pozostałymi dokumentami i załącznikami wymagalnymi w SIWZ Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego najpóźniej łącznie z fakturą; - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy podawanej w wazach, drugiego dania, zestawu surówek ,kompotu i deseru w formie stołu szwedzkiego, 2 kolacje, serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soku, ciasta, ciastek, cukru, mleka, owoców tj. jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. Śniadania , obiady i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. - stołówka obowiązkowo w miejscu zakwaterowania: stoły nakryte obrusami, serwetnik, zestawy z przyprawami, wykluczone naczynia jednorazowe; - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów ( zajęcia rekreacyjno - ruchowe, salę do ćwiczeń, salę do tańca, wyjazd do kina/teatru); - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do placówki służby zdrowia) - zapewnienie kadry wychowawców leży po stronie Zamawiającego; - zapewnienie specjalisty prowadzącego trening interpersonalny - dramę leży po stronie Zamawiającego. - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych ) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia przed podpisaniem umowy na realizację zadania wykazu kadry wraz z udokumentowanymi kwalifikacjami do prowadzenia zajęć oraz konspektami poszczególnych zajęć - do akceptacji zamawiającego; - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu konspektu zajęć z zakresu Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) - załącznik do oferty; - zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie), - ubezpieczenie uczestników do następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie pobytu i przejazdów (kserokopia polisy zostanie przedstawiona Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed wyjazdem); - przejazd autokarem z Koszalina do miejsca zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem); - przejazd autokarem do kina/kręgielni i z powrotem; - sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiącą załącznik do faktury; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytowania miejsca wskazanego w ofercie przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia zgodności oferty z zapisami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat. koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach