Przetargi.pl
Wydzielenie klatek schodowych w budynku A drzwiami p. poż. EI 60

Zakład Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3421467 , fax. 041 3430696
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
    Al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3421467, fax. 041 3430696
    REGON: 00051426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zo.kielce.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydzielenie klatek schodowych w budynku A drzwiami p. poż. EI 60
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia polega na wybudowaniu ścianek z drzwiami w korytarzach ok. 50 cm od ścian klatek schodowych w tym: 1.Montażu na parterze i piętrach I-VIII 18 szt. drzwi półtora skrzydłowych, rozwieranych, aluminiowych przeszklonych o odporności ogniowej EI 60, kolor RAL 1024, osadzonych w ściankach gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym, systemowym, o klasie odporności ogniowej EI 120. 2.Demontażu istniejących drzwi i montażu w ich miejsce 16 szt. drzwi pełnych o odporności ogniowej EI 60 do pojedynczych pokojów biurowych w świetle klatek schodowych. Drzwi oklejone folią o fakturze jasnego dębu - należy zastosować identyczną okleinę jak dla pozostałych drzwi. 3.Demontażu i ponownym montażu okładziny elewacyjnej w obszarze drzwi ewakuacyjnych. 4.Uzupełnieniu i malowaniu ścian i sufitów uszkodzonych jak i nowych gipsowych. 5.Demontażu i uzupełnieniu cokołów na korytarzach w kolorach i wymiarach już istniejących. 6.Uzupełnieniu posadzki lastrykowej. 7.Wykonaniu zabezpieczeń typu PYROPLAST SCHOTT 60 8.Wykonaniu w dolnej części klatek schodowych dwóch wyjść ewakuacyjnych na zewnątrz budynku z poziomu podestów między parterem a piwnicą. 9.Wyburzeniu części żelbetowej ściany piwnic, wycięciu fragmentu wieńca, obcięciu jednej żyletki, wykonaniu żelbetowego nadproża oraz zamurowaniu otworów po oknach. 10.Demontażu okien drewnianych w świetle drzwi ewakuacyjnych. 11.Montażu 2 szt. drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych szkłem antywłamaniowym klasy P4. 12.Wykonaniu połączeń z istniejącą instalacją sterowania drzwiami, instalacją sygnalizacji ppoż. oraz próbie prawidłowego funkcjonowania. 13.Demontażu drzwi wewnętrznych oszklonych przy łączniku budynków A/C-1 14.Montażu w łączniku do segmentu C 5 szt. drzwi aluminiowych o odporności ogniowej EI 60, kolor RAL 1024. 15.Montażu drzwi do łącznika segmentu B o odporności ogniowej EI 60. - Drzwi wewnętrzne należy szklić szkłem klasy EI 60, drzwi zewnętrzne szklić szkłem antywłamaniowym klasy P4, w dolnej części drzwi zewnętrznych zamontować panel aluminiowy, ocieplony. - Przed drzwiami zewnętrznymi należy wykonać chodniki z kostki betonowej do istniejących ciągów pieszych. Wyjście z południowej klatki schodowej - schody terenowe z kostki brukowej. - Drzwi wewnętrzne należy wyposażyć w samozamykacze i elektrotrzymacze, podłączone do instalacji sygnalizacji pożaru. W czasie normalnego użytkowania pozostają otwarte, w przypadku sygnału z czujek pożarowych zamykają się z możliwością otwierania ręcznego. - Drzwi zewnętrzne należy wykonać z możliwością otwierania od wewnątrz i sygnalizacją otwarcia dla ochrony budynku. Od zewnątrz otwierane kluczem - bez pochwytów i klamek. - W celu montażu drzwi zewnętrznych, należy wykonać nadproże żelbetowe, wylewane i wyburzyć fragment ściany z dwoma oknami oraz fragment żyletki w świetle projektowanych drzwi. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24.000 zł. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.Pieniądzu - wpłacone na konto Zamawiającego. 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 3.Gwarancjach bankowych. 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem z konta Wykonawcy na rachunek bankowy:Bank PEKAO SA o/Kielce 30 1240 4416 1111 0000 4965 5920. - W złożonej ofercie powinna się znajdować kopia potwierdzenia wpłaty wadium. - Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować (wraz z ofertą) w Sekretariacie Zakładu Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego pokój nr 337, budynek A, w godzinach od 730 do 1530. - Okres ważności wadium zdeponowanego w innej formie niż pieniądzu, nie może być krótszy niż okres związania ofertą. - Wadium winno być wniesione przed upływem terminu wyznaczonego do zbierania ofert. - Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium wyklucza się z postępowania. - Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za termin jego wniesienia uważa się datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności muszą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a)podpisana oferta przetargowa - wzór formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. b)podpisane oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. c)wykaz kadry technicznej przewidzianej do realizacji zamówienia sporządzony według załącznika Nr 3 do SIWZ a także załączenie dokumentu stwierdzającego posiadanie przez wskazane w wykazie osoby uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej. Należy dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d)Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnego przeszkolenia w dziedzinie BHP oraz aktualnych badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania prac. e)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (okres ważności 6 m-cy od daty wystawienia). f)wykaz robót o podobnym charakterze zrealizowanych w ostatnich trzech latach - załącznik Nr 4 do SIWZ. g)podpisany przez uprawnioną osobę kosztorys ofertowy, który należy sporządzić zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zo.kielce.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach