Przetargi.pl
Wydruk i skład publikacji Studia nad rzeźbą średniowieczną na Pomorzu Zachodnim, wydruk informatora do wystawy pt. Hans Stettiner i Jan Szczeciński. Życie codzienne w Szczecinie w XX wieku oraz wydruk publikacji Bałtyk Bałkany.

Muzeum Narodowe w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-561 Szczecin, ul. Staromłyńska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4315200 , fax. 091 4315204
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Szczecinie
    ul. Staromłyńska 27 27
    70-561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4315200, fax. 091 4315204
    REGON: 00027686000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeum.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk i skład publikacji Studia nad rzeźbą średniowieczną na Pomorzu Zachodnim, wydruk informatora do wystawy pt. Hans Stettiner i Jan Szczeciński. Życie codzienne w Szczecinie w XX wieku oraz wydruk publikacji Bałtyk Bałkany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I obejmuje skład i wydruk publikacji Studia nad rzeźbą średniowieczną na Pomorzu Zachodnim. Część II obejmuje wydruk informatora do wystawy pt. Hans Stettiner i Jan Szczeciński. Życie codzienne w Sz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. W przypadku składania oferty na Część I wadium wnosi się w wysokości: 500,00 zł. W przypadku składania oferty na Część II wadium wnosi się w wysokości: 200,00 zł. W przypadku składania oferty na Część
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24. ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22. ust. 1. ustawy, a także poniższe warunki szczegółowe: 3. Dla części I, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każde, polegające na składzie i wydruku publikacji. 4. Dla części II, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto każde, polegające na wydruku katalogu, wydawnictwa albumowego bądź innej pozycji zbliżonej parametrami technicznymi (tj. co najmniej: papier: kreda minimum 130 g/m?, objętość: minimum 80 str.) do zamawianej publikacji. 5. Dla części III, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każde, polegające na wydruku katalogu, wydawnictwa albumowego bądź innej pozycji zbliżonej parametrami technicznymi (tj. co najmniej papier: kreda minimum 130 g/m?, kolorystyka: 4/4, objętość: minimum 100 str.) do zamawianej publikacji. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, określonych w pkt. III.2), Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust. 1. ustawy zgodnie z załącznikiem nr I do Rozdziału I Instrukcji dla Wykonawców. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Na potwierdzenie spełniania warunków określonego w pkt. III.2) 3. i III.2) 4. i 5. należy przedstawić Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na załączniku nr III do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków wymaganych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. W pkt. 1.2. i 1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1.2 i 1.3. 3.4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.5.1. Dokument wymieniony w pkt. 1.1. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź należycie umocowany pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.5.2. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. i 1.3. albo odpowiadający mu dokument określony w pkt. 12.3.1, winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 3.5.3. Dokumenty wymienione w pkt. 2.1 składa ten wykonawca, który jest odpowiedzialny za wykazanie posiadanie przez Konsorcjum wymaganego doświadczenia. 4. Do oferty należy także dołączyć wydruki próbne materiałów stanowiących Załącznik nr VI do specyfikacji. Załączone materiały obejmują: Dla Części I: 5 zdjęć. Dla Części II: 5 zdjęć. Dla Części III: 10 zdjęć.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość próby drukarskiej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach