Przetargi.pl
Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, , fax. 178 520 611
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, , fax. 178 520 611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych dla subregionu I. Przedmiotem zamówienia dla części I jest: Wydruk i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego dla projektu pn.: „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I”. Wzór każdego materiału promocyjnego, którego dotyczy zamówienie, stanowi załącznik do SIWZ. Na część I składają się następujące zadania: 1) Zadanie 1 – wydruk i dostawa 100 sztuk plakatów: - nakład 100 sztuk, - format: A2, - druk offsetowy w pełnym kolorze CMYK 4 + 0, jednostronny, - papier kredowy, mat, 170g/m². 2) Zadanie 2 – wydruk i dostawa 2000 sztuk ulotek: - nakład 2000 sztuk, - wymiar: DL pion (99x210 mm), składana, 4 strony na pół, - druk offsetowy w pełnym kolorze CMYK 4 + 4, dwustronny 4/4, - papier kredowy, mat, 170 g/m², - bigowanie, falcowanie. 3) Zadanie 3 – wydruk i dostawa 2 sztuk wkładów do roll-up`ów: - 2 sztuki, - bez mechanizmu, - wymiary: szerokość 100 cm, wysokość 200 cm, - nadruk jednostronny blockout, full kolor 4+0. 4) Zadanie 4 - wydruk i dostawa 2000 sztuk wizytówek: - nakład 2000 sztuk, w tym 16 wzorów, - wydruk dwustronny, - rozmiar 85 mm x 55 mm, - papier kredowy, mat, 350g/m², zaokrąglone boki wizytówek. Dla każdego rodzaju materiału promocyjnego określony został jego projekt, który jest załącznikiem do niniejszego SIWZ. W przypadku plakatów, ulotek i roll up`ów jest to projekt stały, niezmienny, zaś w przypadku wizytówek – projekt również jest stały, natomiast zmianie ulegają imiona i nazwiska oraz dane teleadresowe danego pracownika, dla którego wykonywana jest wizytówka. O ostatecznej liczbie wizytówek dla danego pracownika Zamawiający poinformuje Wykonawcę do 2 dni od daty podpisania umowy. Całkowita liczba wizytówek nie ulegnie jednak zmianie i łącznie będzie wynosić 2000 sztuk. Przygotowany przez Zamawiającego projekt każdego rodzaju materiału promocyjnego jest projektem gotowym do druku. Czas realizacji: do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia o max. 30% w przypadku zadania 4 (wydruk i dostawa wizytówek) - wówczas w przypadku, gdy Zamawiający zdecyduje się na zwiększenie zamówienia maksymalny termin wykonania dla zamówienia to 31.12.2020. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektu graficznego broszury (plik PDF), do 2 dni od daty podpisania umowy, w formie elektronicznej, na wskazany elektroniczny adres korespondencyjny. Część II – Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych dla subregionu II. Przedmiotem zamówienia dla części II jest: Wydruk i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych wg wzorów dostarczonych przez Zamawiającego dla projektu pn.: „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”. Wzór każdego materiału promocyjnego, którego dotyczy zamówienie stanowi załącznik do SIWZ. Na część II składają się następujące zadania: 1) Zadanie 1 – wydruk i dostawa 100 sztuk plakatów: - nakład 100 sztuk, - format: A2, - druk offsetowy w pełnym kolorze CMYK 4 + 0, jednostronny, - papier kredowy, mat, 170g/m². 2) Zadanie 2 – wydruk i dostawa 2000 sztuk ulotek: - nakład 2000 sztuk, - wymiar: DL pion (99x210 mm), składana, 4 strony na pół, - druk offsetowy w pełnym kolorze CMYK 4 + 4, dwustronny 4/4, - papier kredowy, mat, 170 g/m², - bigowanie, falcowanie. 3) Zadanie 3 – wydruk i dostawa 2 sztuk wkładów do roll-up`ów: - 2 sztuki, - bez mechanizmu, - wymiary: szerokość 100 cm, wysokość 200 cm, - nadruk jednostronny blockout, full kolor 4+0. 4) Zadanie 4 - wydruk i dostawa 2000 sztuk wizytówek: - nakład 2000 sztuk wizytówek, w tym 21 wzorów, - wydruk dwustronny, - rozmiar 85 mm x 55 mm, - papier kredowy, mat, 350g/m², zaokrąglone boki wizytówek. Dla każdego rodzaju materiału promocyjnego określony został jego projekt, który jest załącznikiem do niniejszego SIWZ. W przypadku plakatów, ulotek i roll up`ów jest to projekt stały, niezmienny, zaś w przypadku wizytówek – projekt również jest stały, natomiast zmianie ulegają imiona i nazwiska oraz dane teleadresowe danego pracownika, dla którego wykonywana jest wizytówka. O ostatecznej liczbie wizytówek dla danego pracownika Zamawiający poinformuje Wykonawcę do 2 dni od daty podpisania umowy. Całkowita liczba wizytówek nie ulegnie jednak zmianie i łącznie będzie wynosić 2000 sztuk. Przygotowany przez Zamawiającego projekt każdego rodzaju materiału promocyjnego jest projektem gotowym do druku. Czas realizacji: do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia o max. 30% w przypadku zadania 4 (wydruk i dostawa wizytówek) - wówczas w przypadku, gdy Zamawiający zdecyduje się na zwiększenie zamówienia maksymalny termin wykonania dla zamówienia to 31.12.2020. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektu graficznego broszury (plik PDF), do 2 dni od daty podpisania umowy, w formie elektronicznej, na wskazany elektroniczny adres korespondencyjny. Część III – Wydruk i dostawa broszur informacyjnych. Przedmiotem zamówienia dla części III jest: Wydruk broszur informacyjnych (50 szt.) w języku polskim Broszury mają spełniać następujące parametry techniczne: Broszura informacyjna - okładka: - format netto ok 210 mm +150 mm (bez spadów), - lakier UV dla okładki (pierwsza i ostatnia strona), - gramatura 350 g, Broszura informacyjna – opis: - format netto ok. 210 mm +150 mm (bez spadów), szyty po dłuższym boku, składany na pół do formatu 210 x 150 mm, - 12 stron wraz z okładką, - druk dwustronny, pełny kolor CMYK (4 +4), - strony wewnętrzne: papier kreda mat 200 g - ilość: 50 sztuk Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektu graficznego broszury (plik PDF), w dniu podpisania umowy, w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach