Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2020-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk gazetki Osiedla Rataje w 2020 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetki o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr od 1 (Formularz cenowy) do Formularza ofertowego, j) kolportażu gazetki, k) uzyskaniu zgody na kolportaż gazetki w punktach wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – miejsca kolportażu, zapewnieniu stojaków i pokryciu ewentualny kosztów najmu powierzchni w punktach wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, l) opublikowaniu, przynajmniej raz w miesiącu, w innej prasie lokalnej (teren Osiedla Rataje) materiałów, znaków i zdjęć, dostarczonych przez Radę Osiedla Rataje nt. jej działalności na terenie Osiedla Rataje oraz ponieść wszelkie koszty z tym związane. Zamówienia realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3 wzoru umowy (zał. nr 5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik od 1a do SIWZ; Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy) 5) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-12-31 - Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-08-04 - Usługa wydruku materiałów w związku z koniecznością właściwego oznakowania punktów szczepień powszechnych
Dodano: 2021-05-04 - Wydruk banerów i tablic
Dodano: 2021-04-29 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2021-01-22 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2021-01-15 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2020-12-04 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2020-11-20