Przetargi.pl
Wydanie Biuletynu Informacyjnego WUP w Katowicach kolportowanego jako dodatek (insert) do dziennika o zasięgu regionalnym oraz utworzenie specjalnego serwisu internetowego na potrzeby kampanii promocyjno-informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40048 Katowice, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30
    40048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydanie Biuletynu Informacyjnego WUP w Katowicach kolportowanego jako dodatek (insert) do dziennika o zasięgu regionalnym oraz utworzenie specjalnego serwisu internetowego na potrzeby kampanii promocyjno-informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci wydania Biuletynu Informacyjnego WUP w Katowicach kolportowanego jako dodatek (insert) do dziennika o zasięgu regionalnym oraz utworzenie specjalnego serwisu internetowego.na potrzeby kampanii promocyjno-informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. I. Cel zamówienia: informowanie o zagadnieniach związanych z szeroko pojętym rynkiem pracy i działaniach finansowanych z Funduszu Pracy, zagadnieniach związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 (w tym możliwościach wsparcia i efektach realizacji projektów finansowanych z EFS). II. Odbiorcy: mieszkańcy woj. śląskiego. III. Zakres usługi: 1) 4 wydania drukowane oraz 4 numery e-publikacji z utrzymaniem na serwerze oraz opieką techniczną na czas realizacji usługi. 2) e-publikacja na urządzenia stacjonarne i mobilne każdego numeru z uwzględnieniem wersji off-line. 3) opracowanie graficzne (obróbka zdjęć i grafiki pozazdjęciowej) każdego wydania; Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania każdego wydania biuletynu; Zamawiający dysponuje projektem graficznym layoutu, który przekaże Wykonawcy na etapie realizacji umowy. 4) skład, łamanie, korekta, wydruk biuletynu. 5) prace dziennikarskie, redakcyjne i korektorskie niezbędne do wydania czterech numerów biuletynu, w tym obsługa dziennikarska obejmująca przygotowanie treści 12 stron każdego wydania biuletynu; treści do pozostałych stron Biuletynu dostarczy Zamawiający. 6) obsługa fotoreporterska maksymalnie 2 wydarzeń organizowanych przez WUP w Katowicach lub w których WUP będzie uczestniczył. 7) utworzenie specjalnego serwisu internetowego w ramach serwisu internetowego stanowiąego odpowiednik dziennika o zasięgu regionalnym, z którym kolportowany będzie Biuletyn z gwarantowaną ilością użytkowników (minimum 2 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie). 8) kolportaż: insert do wydania dziennika o zasięgu regionalnym tj. dziennika spełniającego łącznie następujące warunki: - płatny, - ukazujący się na terenie całego województwa śląskiego, - ukazujący się w postaci drukowanej, - ukazujący się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu, w tym co najmniej od poniedziałku do piątku, - wskaźnik czytelnictwa w regionie na poziomie co najmniej 6 % wskaźnika czytelnictwa cyklu sezonowego (na podstawie: Polskie Badania Czytelnictwa, za okres czerwiec 2016 - listopad 2016, www.pbc.pl). 9) minimalny łączny nakład: 96 tys. z zastrzeżeniem pkt. 10 i 11. 10) W ramach każdej edycji 23 tys. egzemplarzy kolportowanych będzie jako dodatek do wydania gazety oraz dodatkowo 1000 egz. Biuletynu Informacyjnego zostanie dostarczonych bezpośrednio do siedziby WUP w Katowicach (łącznie 24 tys. egz.); Usługa obejmuje dostarczenie do siedziby WUP w Katowicach 1000 egz. samego Biuletynu (insertu) bez gazety. Dodatek będzie pozostawał w dyspozycji WUP, do bezpośredniego kolportażu podczas spotkań i wydarzeń organizowanych przez Urząd. 11) elementem oceny ofert będzie zwiększony w ramach każdej edycji nakład biuletynu kolportowanego jako dodatek do gazety w stosunku do wartości minimum (tj. 23 tys. egz.); szczegółowy sposób oceny ofert ujęty jest w pkt. XII. 12) wymagania techniczne: format A-4, kolorystyka 4+4, papier gazetowy 45 g/m2, objętość: 24 strony (łącznie z okładką), wkładka spięta zszywką. 13) Wykonawca wykorzysta nadany już numer ISSN, który Zamawiający posiada i udostępni dla wszystkich numerów biuletynu. IV. Szczegółowe założenia dotyczące projektu graficznego: 1) Zamawiający dysponuje projektem graficznym layoutu, który przekaże Wykonawcy na etapie realizacji umowy. 2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne (obróbka zdjęć i grafiki pozazdjęciowej) każdego wydania; Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania każdego wydania biuletynu. 3) Projekt graficzny Biuletynu musi uwzględniać logotypy zastosowane zgodnie z dokumentem „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz „Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 (KIW)” oraz adresy stron internetowych - wupkatowice.praca.gov.pl, rpo.wup-katowice.pl oraz power.wup-katowice.pl. V. Szczegółowe założenia dotyczące zawartości merytorycznej: 1) Uwzględniając źródła finansowania Biuletynu Informacyjnego (tj. Fundusz Pracy, Pomoc Techniczna RPO WSL 2014-2020, Pomoc Techniczna PO WER) zawartość każdego wydania publikacji (24 strony) będzie poświęcona proporcjonalnie: a) zagadnieniom związanym z szeroko pojętym rynkiem pracy i działaniom finansowanym Funduszu Pracy – maksymalnie 17 stron, b) zagadnieniom związanym z wdrażaniem RPO WSL 2014-2020 – minimum 6 stron, c) zagadnieniom związanym z PO WER – minimum 1 strona. 2) Wykonawca będzie odpowiadał za zawartość merytoryczną i treści 12 stron – publikowanych po akceptacji Zamawiającego. Treści zamieszczane na pozostałych 12 stronach dostarczy Wykonawcy Zamawiający. VI. Szczegółowe założenia dotyczące e-publikacji na urządzenia stacjonarne i mobilne 1) Publikacja cyfrowa w technologii HTML5 lub innej zaproponowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, umożliwiająca przeglądanie wydawnictwa na wszystkich urządzeniach: mobilnych (smartfon, tablet, laptop) i stacjonarnych (komputer stacjonarny); efekt przewracanych strony jak w wydaniach papierowych. 2) Publikacje umieszczone na serwerze pozostającym w dyspozycji Wykonawcy zostaną przekazane w formie linku do zamieszczenia na stronach http://rpo.wup-katowie.pl, http://power.wup-katowie.pl oraz http://wupkatowice.praca.gov.pl/ oraz w formie off-line. 3) E-wydawnictwo pod względem zawartości spójne z wersją papierową. VII. Szczegółowe założenia dotyczące serwisu internetowego: 1) Wykonawca utworzy specjalny serwis tematyczny Biuletynu funkcjonujący w ramach serwisu internetowego stanowiącego odpowiednik dziennika o zasięgu regionalnym, z którym kolportowany będzie Biuletyn (forma zakładki na stronie internetowej). 2) W serwisie tematycznym Biuletynu będą zamieszczane artykuły opublikowane w Biuletynie kolportowanym jako insert do dziennika o zasięgu regionalnym. 3) Serwis będzie dodatkowo uaktualniany o najnowsze informacje z regionu dotyczące rynku pracy oraz wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Minimum 2 aktualności w miesiącu – za ich przygotowanie i treść odpowiadał będzie Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwosć przekazania Wykonawcy większej ilości aktualności do zamieszczenia w serwisie – maksymalnie 4 w miesiącu. 4) Serwis zostanie obrandowany formatami reklamowymi WUP w postaci screeningu (doublebillboard 750x200 px+tapeta) w modelu stałej emisji. Baner animowany w formacie HTML5. 5) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje i zamieści w serwisie 8 materiałów wideo o długości max. 2 minut (np. wywiady z ekspertami, relacje z wydarzeń w regionie, tutoriale, succes story). 6) Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji nagrań wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowienie i oświetlenie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych (w tym do zamieszczenia na profilu Biuletynu na Facebooku) oraz utrwalone na płycie DVD. 9) Wykonawca zrealizuje kampanię efektywnościową co najmniej z użyciem sieci Google Display Network (kampania banerowa) oraz poprzez reklamy Self Ads na Facebooku (Biuletyn posiada oficjalny profil na Facebooku o nazwie „Śląskie - Rynek Pracy”) gwarantującą minimum 2 000 miesięcznie unikalnych użytkowników na stronie serwisu tematycznego Biuletynu stworzonego w ramach usługi. Wykonawca może zaproponować na etapie realizcji usługi dodatkowe narzędzia reklamy w internecie oraz w mediach społecznościowych, które za zgodą Zamawiającego mogą zostać wykorzystane w ramach kampanii efektywnościowej w celu osiągnięcia wymaganego minimum unikalnych użytkowników serwisu miesięcznie. 10) Wykonawca odpowiada za stworzenie projektu graficznego i treści reklam użytych w ramach kampanii efektywnościowej serwisu – do akceptacji Zamawiającego. 11) Okres funkcjonowania serwisu: od daty pierwszego wydania biuletynu do 15 grudnia 2017 r. VIII. Licencja 1) Po stronie Wykonawcy jest nabycie wszelkich praw majątkowych związanych z wykorzystywanymi w Biuletynie (w wersji cyfrowej i papierowej) oraz w ramach serwisu internetowego: tekstami, elementami graficznymi, wizerunkami osób, filmami video. Wykonawca zapewni we własnym zakresie zgodę na posługiwanie się danymi osobowymi, wizerunkiem, autoryzację wywiadów oraz wypowiedzi w tekstach, które sam będzie opracowywał. 2) Wykonawca wraz z podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach usługi, w tym przekazuje Zamawiającemu prawa autorskie do nieograniczonego dysponowania użytymi w Biuletynie (w wersji cyfrowej i papierowej) oraz w ramach serwisu internetowego: wizerunkami, formami graficznymi (layoutami), filmami wideo, fotografiami i tekstami, udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania z uwzględnieniem pól eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, bez konieczności ich każdorazowego zatwierdzania. 3) Wykonawca odpowiada za wszelkie roszczenia osób trzecich dotyczące praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi. IX. Wymagane oznaczenia: Projekt graficzny wszystkich materiałów wytworzonych w ramach umowy (Biuletyn w wersji papierowej, elektronicznej (e-publikacja), serwis internetowy, materiały wideo, banery w ramach kampani serwisu internetowego) musi uwzględniać wymagane oznaczenia i logotypy, zastosowane zgodnie z dokumentem „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz oraz „Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 (KIW)”; wymagane logotypy Zamawiający przekaże Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach