Przetargi.pl
Wycinka i pielęgnacja drzew w roku 2012 metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem pni oraz nasadzeniem zastępczym

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2356521 , fax. 032 2356938
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 032 2356521, fax. 032 2356938
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pilchowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i pielęgnacja drzew w roku 2012 metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem pni oraz nasadzeniem zastępczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, w ilości ok. 50 sztuk, w tym drzewa przydrożne lub stanowiące zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy uwzględnić wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie, jak i kolizje z napowietrzna linia energetyczna) 2. Interwencyjne usuwanie drzew spowodowane miedzy innymi zjawiskami atmosferycznymi. Koszt interwencyjnego usuwania drzew będzie liczony wg. cen określonych w formularzu ofertowym. 3. Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym ciec pielęgnacyjno-sanitarnych i technicznych oraz awaryjne usuniecie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. Należy uwzględnić wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie , jak i kolidowanie z linią energetyczną, itp. 4. Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków na koszt oferenta w ilości około 50 szt. 5. Frezowanie pni tylko w stopniu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 50 szt. 6. Nasadzenia zastępcze w ilości około 50szt. Dane o planowanych ilościach prac, o których mowa w § 1 ust.3 pkt.1,4,5,6 mają charakter szacunkowy stanowiący element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązań do zlecenia prac w podanych ilościach. Wykonawca dokona we własnym zakresie zakupu zleconych drzew. Przewiduje się nasadzenie 10szt. drzew z gat. klon szczepiony na pniu, 10szt. drzew z gat. wierzba szczepiona na pniu, 10 szt. drzew z gat. daglezja, , 10 szt. drzew z gat. świerk srebrny i 10 szt. drzew z gatunku akacja szczepiona na pniu. Wykonawca dokona ochronnego opalikowania drzew i będzie nawadniał nasadzone drzewo przez okres 2 miesięcy minimum 1 raz w tygodniu. W cenie nasadzenia drzewa powinno być wliczone: zakup zleconego drzewa, opalikowanie, nawadnianie. 7. Uporządkowanie terenu po zakończeniu wyżej wymienionych prac. 8. Po dokonaniu odbioru drewna przez przedstawiciela Zleceniodawcy teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego- poprzez wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. Odbiór prac nastąpi po uporządkowaniu terenu. Uwaga: w cenie za wycinkę oraz cięcie powinno być wliczone również zrębkowanie gałęzi. W cenę frezowania należy wliczyć zasypanie dołów po wyfrezowaniu. Istotne warunki zamówienia: 1. Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie w przypadku drzew wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna w cenie 100 zł/m3 brutto oraz zagospodarowanie go we własnym zakresie. 5. Odbiór drewna następuje na miejscu wycinki, w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia pozyskania drewna. Drewno powinno być ułożone w stosy o wymiarach: wys. 1,05m, dł. 1m z jego wielokrotnością. Termin odbioru drewna jest jednoczesnym terminem odbioru prac (dopuszcza się możliwość częściowego odbioru drewna). 7. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prac najpóźniej 3dni od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub droga mailowa, na podstawie decyzji administracyjnej, będącej zezwoleniem na usuniecie przedmiotowego drzewa. 8. W przypadku nagłej, awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, Wykonawca winien przystąpić do prac niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego zlecenia pisemnego, faksem lub mailem. Najpóźniej 3 godz. od otrzymania zleceniai. 9. Termin wykonania poszczególnych prac ustalany będzie każdorazowo i podawany na wystawianym przez Zamawiającego zleceniu. 10.Uporzadkowanie terenu po wykonaniu prac na danym obiekcie wykonać w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. 11. Wywóz drewna może nastąpić wyłącznie po protokolarnym odbiorze. 12. Płatność za wykonane prace będzie odbywać się po zakończeniu zlecenia wykonanego na danej jednostce, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 13. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac. 14. Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 15. Prace będą wykonywane tylko (nie dotyczy sytuacji awaryjnych) - w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7:00 do 17:00 - w soboty w godzinach od 7:00 do 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach