Przetargi.pl
Wycinka i pielęgnacja drzew rosnących na terenach miejskich

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i pielęgnacja drzew rosnących na terenach miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. wycinka drzew o obw. pnia do 200 cm z frezowaniem i wywozem odpadów, B. wycinka drzew o obw. pnia powyżej 200 cm z frezowaniem i wywozem odpadów, C. wycinka drzew o obw. pnia do 200 cm z wywozem odpadów, D. wycinka drzew o obw. pnia powyżej 200 cm z wywozem odpadów, E. redukcja koron drzew zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej z wywozem odpadów Obwód pnia mierzony na wysokości 130 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeżeli spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (za usługi odpowiadające wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uznaje usługi o wartości min. 50.000 zł) oraz załączą min 2 dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, - dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikację i uprawnienia: co najmniej jedna osoba powinna posiadać wykształcenie w kierunku utrzymania i konserwacji zieleni tj. ogrodnika lub leśnika oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie, co najmniej dwie osoby powinny posiadać kwalifikacje pilarzy na wysokościach oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie, - dysponują sprzętem tj. co najmniej jednym samochodem ciężarowym lub ciągnikiem z plandeką, rębakiem, frezarką do pni b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części. VII pkt 23 SIWZ: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest przedstawienie minimum 1 referencji ). d) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego dla realizacji zadania z wyszczególnieniem sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt f wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Uwagi: 1. Dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w mieniu Wykonawcy. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 13 ppkt 2a składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) Oferty wspólne: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem że: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt 13a muszą przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, konsorcja - dokumenty wymienione w pkt 13a muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach