Przetargi.pl
Wycinka drzew z Parku Miejskiego w Pyskowicach

Gmina Pyskowice - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3326000 , fax. 032 3326002
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 032 3326000, fax. 032 3326002
    REGON: 00052362000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew z Parku Miejskiego w Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wycinka 731 szt. drzew oraz 177 m2 krzewów z terenu Parku Miejskiego w Pyskowicach - zestawienie drzew i krzewów do usunięcia w zał. nr 5 Wycinkę stosownych drzew należy przeprowadzić do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Do obowiązku wykonawcy należy uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń dotyczących wyłączeń linii napowietrznych (energetycznych, telekomunikacyjnych), zamknięcia ruchu bądź jego ograniczenia. Powyższe należy uwzględnić w kosztorysowaniu cięć w koronach drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza : - wykonali w ciągu ostatnich trzech latach co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 20.000,00 zł brutto każda, - prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, - nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, - posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł - zatrudniać pracowników posiadających ukończony kurs pilarza
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków należy złożyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o profilu działalności zgodnym z niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -zaświadczenie właściwego naczelnika ZUS lub KRUS i US o braku zaległości w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zgoda na odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 wg zał. nr 2 -oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 wg zał. nr 3 -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te zostały wykonane należycie. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, z których każda jest o wartości co najmniej 20.000,00- zł brutto - zał. nr 4 -polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł -wykaz i kserokopie kwalifikacji pracowników do wykonywania prac

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach