Przetargi.pl
Wycinka drzew w pasie drogowym dróg wojewódzkich

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew w pasie drogowym dróg wojewódzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki 83szt drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg wojewódzkich: Zamówienie obejmuje: -Wycinkę piłami mechanicznymi drzew o średnicy pni w przedziałach od 26-35cm, 36-45cm,46-55cm,56-65cm, 66-75cm i powyżej 75cm, mierzonych na wysokości 1,30m. -frezowanie odziomków pni po wyciętych drzewach o średnicach pni jak wyżej określono, na głębokość nie mniejszą niż 20cm poniżej niwelety terenu a w przypadku poboczy 20cm poniżej rzędnej krawędzi jezdni, wraz z odwozem sfrezowanego materiału drzewnego do kompostowni lub na składowisko odpadów, łącznie z poniesieniem kosztów ich składowania. -zrębkowanie pozyskanej masy drzewnej (gałęzie), wraz z odwozem zrąbków do kompostowni lub na składowisko odpadów, łącznie z poniesieniem kosztów ich składowania. -dostarczenie ziemi, zasypanie, zagęszczenie i wyrównanie dołów po frezowaniu odziomków pni. -uzyskanie zezwolenia na ewentualne wyłączenie zasilania energetycznego sieci znajdującej się w obrębie prowadzonych prac. -uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. -Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się - wycinkę drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem - łącznie z frezowaniem i zrębkowaniem masy drzewnej - w ilości co najmniej 100szt. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma piłami motorowymi, jednym urządzeniem do zrębkowania gałęzi oraz jednym urządzeniem do frezowania pni. 3.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub niezależne ubezpieczenie omawianej umowy na wartość nie mniejszą niż 100 000zł, i ważne co najmniej na cały okres realizacji zamówienia. 4.Wykonawca zakupi całość drewna(grubizna) pozyskanego z wycinki zadrzewień za cenę zgodną z szacunkiem rzeczoznawcy. 5.Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie uprawnienia-do obsługi pił motorowych, do prac na wysokości i do kierowania ruchem na drodze. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o wymienione wyżej dokumenty na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki, z zastrzeżeniem iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, Wykonawca w chwilą zawarcia umowy a najpóźniej przed rozpoczęciem prac przedłoży Zamawiającemu aktualny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej ważny, co najmniej przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 4. wypełniony druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się - wycinkę drzew zlokalizowanych w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem - łącznie z frezowaniem i zrębkowaniem masy drzewnej - w ilości co najmniej 100szt. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie 5 zostały wykonane należycie, 6. Wypełniony druk POTENCJAŁ TECHNICZNY- Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 2 piłami motorowymi, jednym urządzeniem do zrębkowania gałęzi oraz jednym urządzeniem do frezowania pni. ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wymienionym wyżej sprzętem do wykonania zamówienia obowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu. 7.Kserokopie uprawnień w zakresie obsługi pił motorowych, prac na wysokości i kierowania ruchem na drodze lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu takich uprawnień. 8.Oświadczenie dotyczące zobowiązania Wykonawcy do zakupu drewna (grubizny) pozyskanego z wycinki w niniejszym zamówieniu. (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 9.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). (załączyć tylko do ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie lub przez spółki cywilne)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach