Przetargi.pl
WYCINKA DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z NABYCIEM DREWNA UZYSKANEGO Z WYCINKI Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45231 Opole, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127
    45231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
    REGON: 12652800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCINKA DRZEW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z NABYCIEM DREWNA UZYSKANEGO Z WYCINKI Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew w ciągu dróg wojewódzkich z nabyciem drewna uzyskanego z wycinki z podziałem na zadania zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77.21.14.00-6 – usługi wycinania drzew. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na 3 zadania i obejmuje: a) zadanie nr 1 – wycinka 222 sztuk drzew w ciągu dróg wojewódzkich nr: 408, 409, 414, 416, 417, 418, 420, 423, 425, 427, ilość drewna pozyskanego z wycinki – 581,16 m3, b) zadanie nr 2 – wycinka 270 sztuk drzew w ciągu dróg wojewódzkich nr: 378, 385, 401, 405, 429, 435, 458, 459, 462, ilość drewna pozyskanego z wycinki – 660,88 m3, c) zadanie nr 3 – wycinka 111 sztuk drzew w ciągu dróg wojewódzkich nr: 396, 409, 426, 451, 454, 494, 487, 901, ilość drewna pozyskanego z wycinki – 189,58m3. 3. Zakres zamówienia na każde zadanie obejmuje wykonanie wycinki drzew, frezowanie pni oraz uprzątnięcie z pasa drogowego po wykonanej wycince z rozliczeniem usługi pozyskanym przez wykonawcę drewnem. W przypadku gdy wartość usługi wyceniona przez wykonawcę będzie niższa od wartości pozyskanego drewna, wykonawca dopłaca różnicę wartości usługi wycinki drzew i wartości drewna. 4. Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 10 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 10 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem). Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do: a) uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi, b) uprzątnięcia terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, c) wyprofilowania powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem). 5. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Praw zamówień publicznych (ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r., poz. 1020) zamawiający zobowiązuje wykonawcę lub podwykonawcę, przy realizacji przedmiotowego zadania, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących poniżej wymienione czynności: a) wycinka drzew, b) frezowanie pni, c) uprzątnięcie ściętych drzew i gałęzi oraz pasa drogowego po wykonanej wycince, d) transport drewna i powstałych w ramach wykonywanych prac odpadów. Osoby wykonujące powyższe czynności muszą być zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014, poz. 1502 z póź.zm.). Powyższy wymóg nie jest wymagany w przypadku, gdy wyżej wymienione czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które będą wykonywać wyżej wymienione czynności osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu, w terminie do 7-u dni od daty zawarcia umowy oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności wymienione w punkcie 5., co do których zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumienie art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014, poz. 1502 z późn. zm.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3900,00 PLN, w tym: a) zadanie nr 1 – 1 500,00 PLN, b) zadanie nr 2 – 1 700,00 PLN, c) zadanie nr 3 - 700,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach