Przetargi.pl
Wycinka drzew i krzewów w międzywalu rzeki Wisły na terenie położonym w dzielnicach Praga Południe i Praga Północ pomiędzy mostami Łazienkowskim i Gdańskim

Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8368103, 8773874 , fax. 8368061
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
    ul. Jana Kazimierza 62 62
    01-248 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8368103, 8773874, fax. 8368061
    REGON: 01095607300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m. st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew i krzewów w międzywalu rzeki Wisły na terenie położonym w dzielnicach Praga Południe i Praga Północ pomiędzy mostami Łazienkowskim i Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wycinka drzew i krzewów w międzywalu rzeki Wisły na terenie położonym w dzielnicach Praga Południe i Praga Północ pomiędzy mostami Łazienkowskim i Gdańskim polega na usunięciu drzew gatunków nierodzimych i podrostu drzew do 5 lat (samosiewy i krzewy), zrzynaniu pniaków pozostałych po wycince i infekowaniu ich grzybem przyśpieszającym rozkład drewna oraz zrębkowaniem gałęzi. Ponadto w ramach realizacji prac przewiduje się usunięcie zatorów z powalonych drzew (leżaniny) na drodze wód powodziowych i zebraniem śmieci zalegających na obszarze i załadunek do podstawionych przez Zamawiającego kontenerów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty, wymienionych w pkt. 7 SIWZ. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ oraz istotnych postanowieniach umowy umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu -.załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach