Przetargi.pl
Wycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów w latach 2010 - 2011

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8494318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8494318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości gminnych na rzecz Gminy Mieroszów w latach 2010 - 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 roku. Współpraca z Wykonawca na etapie realizacji niniejszego zamówienia będzie się odbywała w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części IV siwz. Poszczególne usługi wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń, wystawianych przez Zamawiającego. Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: Zadanie 1 - Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na obszarze wiejskim Zamówienie obejmuje następujące zdania: Lp. Wyszczególnienie Szacunkowe ilość 1. wycena lokalu mieszkalnego 40 2. wycenę lokalu użytkowego 5 3, wycenę domu jednorodzinnego 2 4. wycena budynku przemysłowego 2 5. wycena budynku : - o kubaturze do 1.000 m3 2 - o kubaturze powyżej 1.000 m3 2 6. sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu 40 7. inwentaryzacja budynków: o powierzchni użytkowej do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 31 o powierzchni użytkowej powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 5 8. wycena działki gruntu 20 9. wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami 10 10 oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości 5 11 ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 5 Zadanie 2 - Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości gminnych położonych na terenie miasta Mieroszów. Zamówienie obejmuje następujące zdania: Lp. Wyszczególnienie Szacunkowe ilość 1. wycena lokalu mieszkalnego 40 2. wycenę lokalu użytkowego 5 3, wycenę domu jednorodzinnego 4 4. wycena budynku przemysłowego 1 5. wycena budynku : - o kubaturze do 1.000 m3 6 - o kubaturze powyżej 1.000 m3 2 6. sporządzenie rzutu kondygnacji do zaświadczenia o samodzielności lokalu 40 7. inwentaryzacja budynków: o powierzchni użytkowej do 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 20 o powierzchni użytkowej powyżej 900 m2, za każde rozpoczęte 100 m2 10 8. wycena działki gruntu 15 9. wycena gruntu z drzewostanem lub budowlami nie będącymi budynkami 5 10 oszacowanie wartości nakładów własnych najemcy na poczet ceny nabycia nieruchomości 5 11 ustalenie wartości nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności : dysponują osobą/osobami posiadającą(-cymi) uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997r, o gospodarce nieruchomościami (tj.Dz.U.z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z póz.zm) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w terminie 21 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do sytuacji Wykonawcy - wzór: Dokument 1a lub 1b oraz Dokument 2 załącznik do siwz; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - wzór Dokument 3. Polisa potwierdzająca, ze Wykonawca osoba lub osoby wskazane do realizacji zamówienia jest/są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności objętych niniejszym zamówieniem. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.3. siwz Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mieroszow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach