Przetargi.pl
Wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2010-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej Zadanie nr 2 - wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na część 1, tj. zadanie nr 1 (j.w.) i część 2, tj. zadanie nr 2 (j.w.) albo tylko na jedną z tych części. 3. Szczegółowy wykaz nieruchomości zawarty jest w SIWZ. 4. W wyniku realizacji zamówienia Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu operaty szacunkowe sporządzone zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz obowiązującymi Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny (PKZW) zawierające ponadto: - protokół badania dokumentacji (materiałów) zgromadzonych w przedmiocie zamówienia w Urzędzie Miasta podpisany przez osobę udostępniającą materiały, - protokół oględzin nieruchomości podpisany przez rzeczoznawcę majątkowego oraz osobę/y/ posiadające tytuł prawny do wycenianych nieruchomości na datę wydania decyzji podziałowej wraz z dokumentacją (mapy, zdjęcia, dokumentacja projektowo-budowlana), - zaznaczenie na planie miasta nieruchomości szacowanej i przyjętych do porównania, - fragmenty mapy zasadniczej -ewidencyjnej, - dokumentacja fotograficzna, - wypis z rejestru ewidencji gruntów. 5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca w terminie 14 dni będzie zobowiązany do jednokrotnego nieodpłatnego dokonania oceny aktualności sporządzonego operatu szacunkowego w okresie 12 miesięcy od dnia jego sporządzenia. 6. Informacje i materiały niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt, w tym informacje z ewidencji gruntów i budynków. 7. Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania, składać pisemne wyjaśnienia oraz występować przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym i uczestniczyć w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań. 8. Zamawiający zastrzega sobie, w razie uzasadnionej potrzeby, możliwość weryfikacji przygotowanych operatów poprzez przedłożenie ich odpowiednim instytucjom np. Polskiemu Stowarzyszeniu Rzeczoznawców Majątkowych Oddział w Olsztynie. 9. W przypadku stwierdzenia błędów i uchybień (uniemożliwiających wykorzystanie operatu bez wprowadzenia poprawek i uzupełnień) przez jednostkę do tego powołaną (Zespół opiniujący przy PSRM, Komisję Arbitrażową lub Komisję Odpowiedzialności Zawodowej przy Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych w Warszawie) lub Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty wykonanej opinii oraz przedłożyć nową, nie zawierającą błędów wycenę, w terminie 14 dni od dnia wezwania do jej wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej z tytułu nieterminowego dostarczenia odpowiedzi związanej z udzielaniem wyjaśnień lub nieterminowego dostarczenia poprawionego bądź nowego operatu szacunkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach