Przetargi.pl
Wycena nieruchomości będącej w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni

Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-231 Gdynia, ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7122400 do 04 , fax. 058 7122499
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 19
    81-231 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7122400 do 04, fax. 058 7122499
    REGON: 01245670700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości będącej w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wycena nieruchomości będącej w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, polegająca na sporządzeniu operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości z zamiarem jej sprzedaży. Określenie wartości rynkowej nw. nieruchomości: Nieruchomość zabudowana położona w m. Wierzchowie Człuchowskim, gmina Człuchów, powiat człuchowski, oznaczona w ewidencji gruntów jako działka numer 631, o powierzchni 4,5200ha, km 2, obręb Wierzchowo, dla której Sąd Rejonowy w Człuchowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą KW nr 12578. Zabudowę nieruchomości stanowią: 1.Budynek nr 1 - trafostacja o powierzchni użytkowej 24 m? i kubaturze 93 m?, 2.Budynek nr 2 - Budynek specjalistyczny RCN o powierzchni użytkowej 24 m? i kubaturze 3309 m?, 3.Budynek nr 3 - dyżurka o powierzchni użytkowej 131 m? i kubaturze 613 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zaś warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest: 1.spełnienie warunków, o których mowa powyżej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz 2.nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3.spełnienie wymogów określonych w art. 174 ust. 2 i 6 lub art. 231 oraz w art. 175 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) tj. posiadanie uprawnień rzeczoznawcy majątkowego oraz dopełnienie obowiązku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych na kwotę stanowiącą minimum równowartość 25.000 euro na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia, 4.wykazanie wykonania minimum trzech usług polegających na opracowaniu operatów szacunkowych nieruchomości w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.spełnienie pozostałych warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń itp. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki te Wykonawca spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie zawodowe: 2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna z wykazanych usług została wykonana należycie (referencje odbiorcy lub protokół odbioru operatów szacunkowych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną stanowiącą równowartość minimum 25.000 EURO na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach