Przetargi.pl
DOSTAWA TRYBUN DO HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI

Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-302 Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 783 55 00 , fax. 058 783 55 99
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy
    ul. Kazimierza Górskiego 8 8
    81-302 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 783 55 00, fax. 058 783 55 99
    REGON: 19309923000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TRYBUN DO HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trybun wraz z montażem do Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni, w zakres których wchodzi : 1. dostawa i montaż 2 sztuk sześciopoziomowych trybun teleskopowych o liczbie miejsc siedzących 177 szt. na każdej trybunie, wraz z numeracją rzędów i miejsc na trybunach, 2. dostawa i montaż 8 zespołów ławek rezerwowych po 5 szt. siedzisk na każdej, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna (załącznik nr 1), stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przykładowym rozwiązaniem może być trybuna teleskopowa TW-1 z krzesłami Silesia produkcji Wamat Podleszany oraz ławki rezerwowe typu Stuttgart Plus z podłokietnikami. 4. Zamawiający informuje, iż posiada już trybuny teleskopowe tego typu. Zdjęcia posiadanych przez Zamawiającego trybun można znaleźć na stronie www.hswgdynia.pl , co nie zwalnia Wykonawcy z wymogu zawartego w pkt. 7 niniejszego rozdziału. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem zapewnienia walorów wizualnych (wygląd, kolorystyka) oraz użytkowych (rozwiązania techniczne - system składania i rozkładania), zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane trybuny oraz ławki rezerwowe spełniają warunki (walory wizualne i użytkowe) Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) opis techniczny wraz ze zdjęciami, b) atesty higieniczne PZH. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 - miesięcznego okresu gwarancji. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy. 10. Wykonawca wskazuje w ofercie zakres robót, które powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 11. Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: b) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, c) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, d) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, e) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, f) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony, g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp wykonawca musi spełniać wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) prowadzić działalność gospodarczą objętą wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi spełniać wszystkie poniższe warunki: 1) posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie 2-óch dostaw trybun o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o liczbie miejsc siedzących min. 100 dla każdej trybuny. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi spełniać wszystkie poniższe warunki: 1) oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków zostanie zgodnie z formułą /spełnia, nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.1. wypełniony Formularz oferty 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 2 dostawy trybun o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o liczbie miejsc siedzących min. 100 dla każdej trybuny. 1.3.1. dokumenty wystawione przez uprzednich zamawiających potwierdzające że dostawy wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. 1.4. wykaz prac, które Wykonawca powierzy Podwykonawcy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip w dziale Samorząd - Jednostki i firmy związane z samorządem - Kultura i sport
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach