Przetargi.pl
Wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców na działce nr ew. 7/383 obręb 132- w procedurze zaprojektuj i wybuduj

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-862 Bydgoszcz, ul. Bogdana Raczkowskiego 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 365 33 10 , fax. 52 365 33 17
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.
    ul. Bogdana Raczkowskiego 11 11
    85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 365 33 10, fax. 52 365 33 17
    REGON: 34001127900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców na działce nr ew. 7/383 obręb 132- w procedurze zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie obiektu administracyjno-biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców - dz. ewid. 7/383. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1 Prace przygotowawcze, prace projektowe: 1) Pozyskanie lub opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych, 2) Pozyskanie aktualnej mapy ewidencyjnej i wypisów z rejestru gruntów, 3) Opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla planowanej budowy i opracowania dokumentacji geotechnicznej dla celu objętego zamówieniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (D.U. z 27 kwietnia 2012 r. poz.463 ) 4) Opracowanie na bazie załączonych do Programu Funkcjonalno-Użytkowego(PFU) rozwiązań, trzech Koncepcji przedprojektowych architektoniczno-konstrukcyjnych i układu funkcjonalno - przestrzennego budynku, 5) Opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 27 kwietnia 2012 poz.462) z uwzględnieniem obowiązujących wymagań dla wszystkich branż w formie planów, rysunków i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania, 6) Uzyskanie, na podstawie projektów budowlanych, ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę, 7) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 8) Uzyskanie wszystkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, w tym plastyka miejskiego i Rady ds. Estetyki Miasta Bydgoszczy, 9) Opracowanie i uzyskania zatwierdzenia od odpowiedniego organu zarządzającego ruchem tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w ulicy Bydgoskich Przemysłowców - według wymagań określonych w odrębnych przepisach, 10) Sporządzenie przedmiaru robót, 11) Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów oraz uzyskanie decyzji na ich wycinkę - w razie konieczności, 12) Sporządzenie Informacji BIOZ, Planu Zapewnienia Jakości, Projektu Organizacji Budowy, innych opracowań i zestawień nieujętych powyżej, a których niezbędność wynika z charakteru obiektu, przepisów branżowych i dalszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2.Budowa sześciokondygnacyjnego obiektu administracyjno-biurowego, całkowicie podpiwniczonego o powierzchni zabudowy ok. 1.135,6 m2 i powierzchni użytkowej wynoszącej 7.020,8 m2, kubaturze ok. 375.577,60 m3wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr 7/383, przyjmując, że na potrzeby obiektu przeznaczone będzie ok. 9.832 m2 nieruchomości gruntowej; Zapotrzebowanie w wodę 12,00 *m3/d+, Zapotrzebowanie w energię elektryczną 350,0 kW, Zapotrzebowanie w energię cieplną 590 kW. Obiekt spełniać ma następujące podstawowe funkcje: - Zapewnienie powierzchni biurowych przeznaczonych pod wynajem w łącznej ilości około 4143,0 m2; przy ilości łącznej jednocześnie zatrudnionych osób na tej powierzchni wynoszącej do 400 osób. - Zapewnienie miejsc parkingowych dla osób zatrudnionych w obiekcie oraz gości. - Samodzielne funkcjonowanie i administrowanie obiektem. Dla realizacji tych celów przewiduje się powierzchnie biurowe przeznaczone na wynajem. Wysokość użytkowa wszystkich pomieszczeń w świetle wynosi min 3,00 m. W celu zapewnienia odpowiedniej ewakuacji na parterze obiektu z wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - korytarzy od strony wind i obudowanej klatki schodowej oraz z niektórych sal konferencyjnych, przeznaczonych dla 50 i więcej osób zapewnia się bezpośrednie wyjścia na taras. W ramach przedmiotu zamówienia należy przygotować i przekazać Zamawiającemu: a) dokumenty stanowiące dowód należytego wykonania robót budowlanych (atesty, aprobaty techniczne, karty gwarancyjne, protokoły badań i sprawdzeń, świadectwa jakości, deklaracje zgodności itd.), b) dokumenty wymagane przez organy wyszczególnione w art.56 ust.1 prawa budowlanego (dalej organy kontrolne) w celu zajęcia stanowiska o niezgłoszeniu sprzeciwu lub uwag co do zamiaru rozpoczęcia użytkowania obiektu, c) niezbędne wyposażenie, oznakowanie, protokoły badań, atesty i instrukcje zgodnie ze stanowiskiem organów kontrolnych oraz udział w odbiorach kontrolnych Wykonawcy, d) dokumenty wyszczególnione w art.57 ust.1 i ust.2 prawa budowlanego, stanowiące podstawę uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Zakres obejmuje również: 1) Obsługę geotechniczną i geodezyjną; 2) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; 3) Przekazanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie. 2.3. Zagospodarowanie terenu, zgodnie z koncepcją, projektem budowlanym i projektem wykonawczym. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie następujących elementów zagospodarowania terenu: - drogi dojazdowe i miejsca parkingowe dla samochodów osobowych, - chodniki i dojścia piesze, - zjazdy do garażu podziemnego, - ogrodzenie terenu z bramą wjazdową i furtką, - zasilenie w energię elektryczną, - przyłącza teletechniczne, - oświetlenie i monitoring terenu, - zasilanie w wodę, - odprowadzenie wód opadowych i ścieków sanitarnych, - zasilanie w ciepło, - zieleń i mała architektura. 2.4. Wyposażenie obiektu Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia: - Mebli i akcesoriów w pomieszczeniach sanitarnych WC na każdej kondygnacji, - Mebli i urządzeń w aneksach kuchennych na poszczególnych kondygnacjach, - Stojaków na rowery w piwnicy. Wszystkie zakupione urządzenia i sprzęt będą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz będą posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty a także oznakowanie CE. Meble będą dostosowane do wymagań ergonomicznych osób z nich korzystających. Meble i zastosowany sprzęt powinny się charakteryzować stosowaniem (wysokiej jakości materiałów wykończeniowych). 2.5. Pełnienie nadzoru autorskiego 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy zadania pn. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i montażowych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej na wybudowanie obiektu biurowego pod roboczą nazwą Inkubator Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą położonego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego w Bydgoszczy, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców działka nr ew. 7/383, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 600.000 złotych (słownie: sześćset tysięcy PLN) w terminie do dnia 9 kwietnia 2014 r. do godziny 09.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone : 2.1. w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944. W treści przelewu bankowego należy podać -Wadium w postępowaniu przetargowym nr STK/JK/07/14 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bpp.bydgoszcz.pl/?app=zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach