Przetargi.pl
wyboru Koordynatora Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 8.3.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyboru Koordynatora Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 8.3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem Projektu jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez zapewnienie sprzętu komputerowego wraz z możliwością dostępu do Internetu dla mieszkańców Gminy Miasto Świdnica, którzy ze względu na niskie dochody i lub niepełnosprawność są zagrożeni wykluczeniem cyfrowym a skutkiem tego marginalizacją społeczną. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica, zwanych dalej odpowiednio Koordynatorem i Projektem. Informacje nt. Projektu Szacunkowa wartość Projektu wynosi ok. 1.300.000 zł. Okres realizacji Projektu 3 lata. Liczba Beneficjentów Ostatecznych (BO) 167 gospodarstw domowych Projekt obejmuje: 1) zakup komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym, zakup pakietów biurowych z licencją dla użytkowników domowych, zakup programów filtrujących i ich aktualizacje, zapewnienie serwisowania sprzętu, (konfiguracja sprzętu i parametry do ustalenia) - w trybie przetargu nieograniczonego, 2) zakup usług dostawy Internetu - aktywacje łączy internetowych wraz z miesięcznymi płatnościami za łącze - w trybie przetargu nieograniczonego, 3) zorganizowanie 25 godzinnych szkoleń komputerowych dla 80 osób (8 grup po 10 osób) - w trybie przetargu nieograniczonego, 4) promocję Projektu: 6 artykułów w prasie, oznaczenie sprzętu nalepkami informacyjnymi, podkładki pod mysz z logo, zakup Pen Drive z logo, 5) utworzenie i zapewnienie funkcjonowania zespołu realizującego Projekt, składającego się z: koordynatora, inspektora ds. finansowo-księgowych, inspektora ds. zamówień publicznych, inspektora ds. informatyki, 6) zakupy artykułów biurowych, 7) ubezpieczenie sprzętu komputerowego. Przy wyłanianiu dostawców usług, sprzętu, artykułów objętych ww. zakresem rzeczowym niezbędne jest przestrzeganie procedur prawa zamówień publicznych i zasad realizacji Projektu ustalonych przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie. Wniosek aplikacyjny nr POIG 08.03.00-02-023-09 Gminy Miasto Świdnica do konkursu o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, dostępny jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, pok. 108 w godz. 8-15 w dni robocze do końca stycznia 2010 r. Koordynator jest zobowiązany do realizacji Projektu Gminy Miasto Świdnica zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą w oparciu o wniosek jw., w tym m.in.: - prowadzenia Projektu, jego terminowego wdrożenia i bieżącej realizacji, - kierowania i koordynowania pracami członków zespołu zarządzającego (inspektora ds. finansowo-księgowych, inspektora ds. zamówień publicznych, inspektora ds. informatyki, którzy zostaną wybrani przez Zamawiającego w odrębnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego), - uczestniczenia w przetargach na dostawy i usługi, inwentaryzacjach i kontrolach sprzętu u BO, - przygotowania, zawarcia, bieżącej realizacji i rozliczania umów użyczenia sprzętu komputerowego dla BO, - bieżącej korespondencji, kontaktów z Władzą Wdrażającą, sporządzania wniosków o płatności w aktualnej wersji generatora wraz z załącznikami i sprawozdawczości z realizacji, przygotowywania ewentualnych propozycji zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku takiej konieczności, rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego Projektu, - udzielania wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośredniej współpracy z instytucjami przeprowadzającymi kontrole, w tym udostępnienia im nieograniczonego dostępu do pomieszczeń i terenów na których realizowany jest lub był Projekt, oraz dostępu do systemu teleinformatycznego i wszystkich dokumentów elektronicznych związanych z zarządzaniem Projektem; po rozliczeniu Projektu Koordynator przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu w wersji papierowej i elektronicznej - na CD oraz e-mailem, - wykonywania wszystkich czynności i prac w bieżącej współpracy z odpowiednimi merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Świdnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ponadto spełniają łącznie warunki: 1) ukończyli studia wyższe o specjalności prawo i/lub zarządzanie, 2) posiadają doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników przez minimum 3 lata, 3) posiadają min. 5 letni staż pracy w instytucjach realizujących projekty unijne, które w ostatnich 6 miesiącach przed złożeniem oferty złożyły conajmiej jeden wniosek aplikacyjny o środki z UE, 4) ukończyli kursy/szkolenia z zakresu: funduszy Unii Europejskiej, prawa zamówień publicznych, ochrony danych osobowych; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1. Dokumenty określające status prawny firmy i umocowanie osób ją reprezentujących lub zgłoszenie osoby fizycznej: 1) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 1 do oferty, 2) w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej: Zgłoszenie - według wzoru - załącznik nr 1a do oferty, wraz z wymaganymi dokumentami: - dyplom uczelni wyższej - ukończenia studiów wyższych o specjalności prawo lub zarządzanie, - świadectwa pracy - potwierdzające doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników przez min.3 lata, - zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające min. 5 letni staż pracy w instytucjach realizujących projekty Unijne, które w ostatnich 6 miesiącach przed złożeniem oferty złożyły conajmiej jeden wniosek aplikacyjny o środki z UE - zaświadczeniami, świadectwami, certyfikatami potwierdzającymi ukończenia kursów /szkoleń z zakresu: funduszy Unii Europejskiej, prawa zamówień publicznych, ochrony danych osobowych. 2. Wymagane oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do oferty. 3. Wskazania osoby przewidzianej do realizacji Projektu, spełniającej kryteria określone w części V SIWZ (w przypadku kilku osób - każda z nich musi spełniać kryteria jw.) oraz przedłożenie dokumentów określonych w części VI, ust.1 pkt2 SIWZ - załącznik nr 3 do oferty. 4. Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do oferty. (a jednocześnie - załącznik nr 2 do SIWZ). Inne dokumenty wymagane od Wykonawców 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 2. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 5 do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 upzp - załącznik nr 6 do oferty. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy załączniki do oferty: 1, 2, 3, 4. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania oraz wskazują lidera konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach