Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania: „Przełożenie ujściowego odcinka rowu K-11 powyżej obwodnicy m. Legnica”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania: „Przełożenie ujściowego odcinka rowu K-11 powyżej obwodnicy m. Legnica”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: Przełożenie ujściowego odcinka rowu K-11 powyżej obwodnicy m. Legnica 2. Zakres robót obejmuje m.in. : 1) Wykonanie nowego koryta rowu melioracji szczegółowych K-11, na długości L=1013,2 m Konserwacja rowu Mk-1 od wlotu do komory upadowej rurociągu DN 800 mm do połączenia z rowem Mk-1-1, L=150 m, • Konserwacja rowu Mk-1-1 od połączenia z rowem Mk-1 do proj. włączenia przekładanego rowu K-11, L=305 m, • Wykonanie 5 szt. przejazdów melioracyjnych przez rów i drogę gruntową o średnicy 600/675 mm: - km 0+056,7 przejazd dokowy (nr 1) na rowie K-11, L=8,0 m, - km 0+333,4 przejazd dokowy (nr 2) na rowie K-11, L=16,5 m, - km 0+573,4 przejazd dokowy (nr 3) w drodze do rowu K-11, L=8,0 m, - km 0+785,0 przejazd dokowy (nr 4) na rowie K-11, L=8,0 m, - km 0+992,0 przejazd dokowy (nr 5) na rowie K-11, L=8,0 m, • Wykonanie nawierzchni na przejazdach melioracyjnych, b) Lokalne podwyższenie istniejącej korony drogi L=100 m, • Ścinanie dłużyc drzew, 25 szt., • Karczowanie pni drzew, 10 szt., • Ścinanie i karczowanie krzaków w obrębie robót: F=0,25 ha, • Zagospodarowanie gruntów w pasie zajęcia: F=1,645 ha. Szczegółowy przedmiot umowy określają: załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia", projekt umowy – Rozdział 3 siwz, załączona dokumentacja, tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja” i „Formularz cenowy” – Rozdział 5 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) - prace ogólnobudowlane – pracownicy ogólnobudowlani i/lub prace wodno-melioracyjne – pracownicy melioracyjni, - prace betoniarskie – betoniarze. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz dane umożliwiające identyfikacje wpłacającego/wnoszącego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) zaparafowany załącznik nr 1-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 5) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 6) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie nowego rowu melioracyjnego lub przebudowie/regulacji koryta cieku - na długości nie mniejszej niż 0,5 km; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 7) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 5 do niniejszej instrukcji; 8) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 – tekst jednolity) oraz że są wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanej jej funkcji; 9) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na budowie lub remoncie urządzeń wodnych - wg wzoru załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 10) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 11) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, 12) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 13) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 14) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 15) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 16) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 17) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach