Przetargi.pl
Remont suchego zbiornika przeciwpowodziowego Kaczorów

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 368302575
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont suchego zbiornika przeciwpowodziowego Kaczorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Remont suchego zbiornika przeciwpowodziowego Kaczorów Skrócony opis: Skrócony opis: - remont korony zapory wraz z wymianą nawierzchni drogi, - wymiana istniejących balustrad na koronie zapory na bariero poręcze, - odtworzenie budynku gospodarczego, - odtworzenie instalacji elektrycznej w budynku jw., - remont istniejącego oświetlenia urządzeń zrzutowych, - wykonanie oświetlenia na koronie zapory ziemnej, - remont kładki do obsługi mechanizmów zamknięcia hydrotechnicznego, - remont pomostów do obsługi zamknięcia spustu dennego, - remont elementów wyposażenia przelewu wieżowego, - remont mechanizmu napędowego zamknięcia upustu dennego, - remont zamknięcia upustu dennego wraz z konstrukcją wsporczą i prowadzącą, - remont ekranu uszczelniającego na skarpie odwodnej, - remont schodów skarpowych na skarpie odpowietrznej, - remont istniejącego drenażu w podstawie skarpy odwodnej, - remont istniejącego drenażu w podstawie skarpy odpowietrznej, - remont betonowych płyt w ponurze, - remont skrzydeł na wlocie do upustu dennego, - odtworzenie przelewu wieżowego, - odtworzenie płyty dennej przelewu wieżowego, - remont sztolni wylotowej budowli zrzutowej zbiornika, - remont konstrukcji wypadu ze sztolni, - remont koryta rzeki Kaczawy na odcinku około 150m od zapory w górę rzeki, - remont koryta rzeki Kaczawy na odcinku około 150m od zapory do mostu poniżej zapory, - modernizacja wylotu ze stawu w czaszy zbiornika w miejscu istniejącego, - remont rowów opaskowych, - wymiana kręgów istniejącego przepustu z remontem ścian czołowych i uzupełnieniem gruntu w podstawie skarpy odpowietrznej, - wykonanie służbowych schodów skarpowych dojścia do koryta rzeki na górnym i dolnym stanowisku, - wykonanie służbowych schodów na skarpie odpowietrznej, - remont istniejących i wykonanie nowych zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości, - wykonanie sieci kontrolno-pomiarowej, - wymiana istniejących łat wodowskazowych na nowe, - instalacja łaty wodowskazowej na dolnym stanowisku budowli zrzutowej, - remont istniejących piezometrów, - wymiana na nowy istniejącego szlabanu zabezpieczającego wjazd na koronę zapory, - dowiązanie projektowanych prac do przyległego terenu, - uporządkowanie i zagospodarowanie terenu w obszarze inwestycji. Inne czynności, które wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia: obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną tabelą przedmiaru robót. Zakres prac przewidziany do wykonania w 2019 r. (40% zakresu rzeczowego całości zadania, elementy robót wskazane do wykonania w 2019 r. w harmonogramie rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy) realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca 1 kwartału 2019 r. Zakres prac przewidziany do wykonania w 2020 r. (40% zakresu rzeczowego całości zadania, elementy robót wskazane do wykonania w 2020 r. w harmonogramie rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy) realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca 1 kwartału 2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/stanowią załącznik/załączniki: - zał. nr 03 do SIWZ – Przedmiar robót; - zał. nr 04 do SIWZ – Informacja o przedmiarze robót; - zał. nr 05 do SIWZ – Specyfikacja techniczna; - zał. nr 06 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy; - zał. nr 07 do SIWZ - dokumentacja rysunkowa. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (D.U. z 2017r., poz. 1579 z późn.zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (D.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: w zakresie wyspecyfikowanym w Opisie przedmiotu zamówienia (punkt 3.1 SIWZ) W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, kopii zanonimizowanych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienione w punkcie 3.1, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu kopii zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. Przy podpisaniu umowy, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza złożenia harmonogramu robót Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: Minimum 36 – 48 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru (kryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 122 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Formularz ofertowy. a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 Pzp. (Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej). b) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia( Jeżeli dotyczy); c) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; d) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego- oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; e) Załącznik nr 1e do formularza ofertowego- oświadczenia wstępnie potwierdzające, spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. Wycenioną tabelę „przedmiar robót” - Wykonawca winien ją opracować w układzie zgodnym z układem tabeli „przedmiar robót” stanowiącym zał. nr 03 do SIWZ. Dokumenty te winny posiadać datę sporządzenia, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty należy przedstawić w oryginale. 7.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach