Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej” - etap I Obiekt wpisany do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 27.05.2015r. pod numerem A/5967.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej” - etap I Obiekt wpisany do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 27.05.2015r. pod numerem A/5967.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Rewitalizację zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej, etap I - zabezpieczenie elementów konstrukcji obiektów: Palmiarni, szklarni ciepła i mnożarek. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 27.05.2015r. pod numerem A/5967. 2. Roboty budowlane zostaną zrealizowane na podstawie decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla miasta Legnicy PINB.N.4030.58.2.2018 z dnia 31 grudnia 2018r., zmienionej decyzją z dnia 10.09.2019r., znak PINB.N.4030.58.3.2018 - nakazującej usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym ww. budynków. 3. Zakres prac obejmuje zabezpieczenie elementów konstrukcji obiektów: Palmiarni, szklarni ciepła i mnożarek t.j. prace wskazane w decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Legnicy - Decyzja PINB.N.4030.58.2.2018 z 31 grudnia 2018r. w tym między innymi: 1) w budynku Szklarni ciepła - budynek nr 1 - powierzchnia 120,63m2 a) wzmocnienie wszystkich dźwigarów obustronnie blachami o grubości 5 mm, b) w gniazdach dźwigarów stalowych, w których korozja przekracza 10% przekroju wzmocnienie obustronnie blachami gr. 10mm, c) oczyszczenie konstrukcji stalowej metodą strumieniowo ścierną, odpylanie i odtłuszczanie powierzchni oraz wykonanie w 100% powłoki antykorozyjnej, d) uzupełnienie ślusarki okiennej, odtworzenie okien otwieralnych i odbudowa mechanizmów otwierania okien, e) wykonanie nowych obróbek blacharskich na połaciach dachowych, wymiana rynien i rur spustowych, f) osuszenie ścian piwnic i przyziemia, miejscowe odtworzenie czapki betonowej podmurówki, uzupełnienie ubytków tynków i spoin, wykonanie izolacji pionowej oraz iniekcji ścian, malowanie ścian, g) wykonanie wymiany pokrycia dachu i ścian z wykorzystaniem płyt z poliwęglanu z demontażu w około 70%, umycie płyt pokrycia z demontażu, uzupełnienie pokrycia szklarni nowymi płytami z poliwęglanu w około 30%, h) przygotowanie poza obiektem miejsca izolacji roślin i ich przeniesienie w to miejsce, zabezpieczenie roślin zakorzenionych w gruncie łatami, agrowłókniną itp., zgodnie ze wskazówkami Ogrodnika Miejskiego. 2) w budynku Palmiarni - pawilon główny, budynek nr 2 - powierzchnia 471,80m2 a) wzmocnienie konstrukcji stalowej w obrębie gniazd, mocowanie ściągów poprzez przyspawanie do środnika obustronnie płaskowników gr 10mm, b) oczyszczenie konstrukcji stalowej metodą strumieniowo ścierną i wykonanie powłoki antykorozyjnej, c) uzupełnienie ślusarki okiennej, odtworzenie okien otwieralnych i odbudowa mechanizmów otwierania okien, d) wykonanie nowych obróbek blacharskich na połaciach dachowych, wymiana rynien i rur spustowych, e) wykonanie robót naprawczych mających na celu zatrzymanie infiltracji wody do murowanej podwaliny, osuszenie przyziemia, uzupełnienie ubytków tynków i spoin, wykonanie izolacji pionowej oraz iniekcji ścian, malowanie ścian, f) wykonanie wymiany pokrycia dachu i ścian z wykorzystaniem płyt z poliwęglanu z demontażu w około 70%, umycie płyt pokrycia z demontażu, uzupełnienie pokrycia szklarni nowymi płytami z poliwęglanu w około 30%,. g) wymiana rynien i rur spustowych w celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z dachów do kanalizacji deszczowej, h) przygotowanie poza obiektem miejsca izolacji roślin i ich przeniesienie w to miejsce, zabezpieczenie roślin zakorzenionych w gruncie łatami, agrowłókniną itp. zgodnie ze wskazówkami Ogrodnika Miejskiego. 3) w budynkach mnożarek nr 8 (powierzchnia 97,30m2) i nr 9 (powierzchnia 50,83m2) prace naprawcze jak w budynku Szklarni ciepła – budynek nr 1, z tym że wymiana pokrycia 100%. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja” i Rozdział Nr 5 oraz projektem umowy – Rozdział 3 siwz. Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) - spawanie – spawacze, - malowanie konstrukcji stalowych – malarze, - roboty murarskie i murowe – murarze, - tynkowanie – tynkarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie piętnaście tysięcy złotych) . Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie-nazwa wpłacającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 8) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 9) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz, 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 „Warunki zmian umowy” do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 11) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach