Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2020-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Przedszkola nr 13 w Legnicy (LBO)” - dostawa z instalacją - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Przedszkola nr 13 w Legnicy Zakres prac: a) dostawa i montaż zestawów zabawowych – 3 sztuki, b) dostawa i montaż huśtawki wahadłowej podwójnej – 4 sztuki, c) dostawa i montaż huśtawki wagowej – 8 sztuk, d) dostawa i montaż sprężynowców dwuosobowych – 3 sztuki, e) dostawa i montaż talerza na sprężynach – 1 sztuka, f) dostawa i montaż karuzeli- 1 sztuka, g) dostawa i montaż zestawu symulującego ulicę -= 1 sztuka, h) dostawa i montaż stolików kwadratowych – 2 sztuki, i) dostawa i montaż tablic (tablica do rysowania i tablica z regulaminem) – 2 sztuki, j) dostawa i montaż elementów małej architektury: ławka z oparciem: 6 sztuk, kosz metalowy: 2 sztuki, k) montaż tablic LBO (dostawa po stronie Zamawiającego) – 2 sztuki. l) wykonanie bezpiecznej, elastycznej nawierzchni na podbudowie, m) wykonanie kontroli pomontażowej placu zabaw Wszystkie elementy wolne – nie mogą zawierać metali ciężkich. Szczegółowy zakres zamówienia – określa Dokumentacja – Rozdział 4 siwz oraz projekt umowy – Rozdział 3 siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 PLN słownie trzy tysiące złotych. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy-wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”– Rozdział 2 siwz , 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie z instalacją urządzeń zabawowych na placu zabaw lub siłowni zewnętrznej wraz z nawierzchnią pod urządzeniami wykonaną z nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej EPDM. Co najmniej jedno z tych zamówień winno obejmować wykonanie urządzenia zabawowego złożonego o wymiarach min. 3,0m x 4,0m. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie, że wskazana w załączniku nr 4 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 – t.j.) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanej jej funkcji; 8) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na wykonaniu placu zabaw lub wykonaniu siłowni zewnętrznej z nawierzchnią poliuretanową bezspoinową EPDM pod urządzeniami - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 9) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 10) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 11) wykaz cen - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 13) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 14) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 15) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 16) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 17) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – co inny Wykonawca –uczestnik ww. postępowania- wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-04-22 - Budowa placów rekreacyjnych na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki dla wypoczynku dzieci i młodzieży. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw w miejscowości Brzezinka Średzka
Dodano: 2023-10-25 - Rozwój infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w gminie Miękinia
Dodano: 2023-10-18 - Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Trzebnica – II etap
Dodano: 2023-09-13 - Budowa nowego placu zabaw dla starszaków wraz z modernizacją istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. T. Kościuszki w Szklarskiej Porębie.
Dodano: 2023-08-31 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Zagospodarowanie terenu siłowni napowietrznej w m. Witoszyce”
Dodano: 2022-08-02 - Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowości Krościna Wielka
Dodano: 2021-03-12 - Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Prusice Część II Utworzenie trzech Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice
Dodano: 2021-02-11 - Budowa placu zabaw oraz montaż urządzeń siłowni zewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu - III postępowanie
Dodano: 2020-10-30