Przetargi.pl
Remont nawierzchni i konstrukcji drogi ul. Łąkowej, dz. nr ew. 416 oraz ul. Stokrotkowej, dz. nr 237/1 wraz z odwodnieniem w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni i konstrukcji drogi ul. Łąkowej, dz. nr ew. 416 oraz ul. Stokrotkowej, dz. nr 237/1 wraz z odwodnieniem w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi ul Łąkowej, dz. nr ew. 416 oraz ul. Stokrotkowej, dz. nr ew. 237/1 wraz z odwodnieniem w miejscowości Wilczyce, gm. Długołęka wg poniższego zakresu: 1) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, 2) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy z pospółki stabilizowanej spoiwem (cementem), 3) wykonanie ław pod krawężniki i krawężników betonowych, 4) wykonanie ławy pod obrzeża betonowe i obrzeży betonowych, 5) wykonanie koryta ściekowego betonowego, 6) wykonanie konstrukcji podbudowy dróg i zjazdów, 7) wykonanie nawierzchni dróg z mieszanki mineralno-asfaltowej, 8) przełożenie istniejącej kostki betonowej na zjazdach, 9) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego, 10) wykonanie regulacji pionowych studzienek dla włazów kanałowych, 11) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wylotem przykanalika, 12) wykonanie odwodnienia liniowego, 13) wykonanie oznakowania drogowego pionowego (montaż i demontaż oznakowania zastępczego na czas prowadzonych robót), 14) Wykonanie oznakowania drogowego docelowej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt techniczny i wykonawczy) sporządzonej przez firmę: Drogtim Adam Pawłucki, z siedzibą w Kątnej, zawierającej projekt wykonawczy odwodnienia, projekt wykonawczy remontu nawierzchni i konstrukcji drogi, projekt techniczny, STWiOR, przedmiar robót dla branży drogowej i sanitarnej oraz w projekcie umowy – będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. UWAGA: Wycinka drzew nie jest objęta przedmiotem zamówienia. Drzewa oznaczone na rysunku nr D-01 o nazwie plan sytuacyjny jako 1, 2, 3, 5 przeznaczone do usunięcia nie podlegają usunięciu. Wycenie nie podlega zatem pozycja 2 d.1 z przedmiaru robót pod nazwą „Usunięcie drzew i krzewów kolidujących z robotami budowlanymi, wraz z karczowaniem pni i wywiezieniem dłużyc, karpin i gałęzi – szt. 4000” Przebieg ulicy Łąkowej na odcinku od 0+000km do 0+050 km zostanie skorygowany na etapie realizacji celem pozostawienia drzew przewidzianych w dokumentacji projektowej jako: „do usunięcia”. 3. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o.o. dokładnie określi przebieg w/w sieci terenie. 4. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. 5. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi: Wykonawca na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia udziela gwarancji (wymagane minimum 36 miesięcy) liczonej od dnia odbioru końcowego. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiOR i projektem budowlanym oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w ofercie w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony ZP.271.32.2020.KC – Remont nawierzchni i konstrukcji drogi Łąkowej i Stokrotkowej w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Treść oferty stanowi: 1) wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na podstawie przedmiaru robót. Które wymagają formy pisemnej, tj. opatrzonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub innej uprawnionej do tego osoby. 3. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) kosztorys ofertowy, 2) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy; (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, winno być złożone wraz z ofertą) lub inne dokumenty chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm. ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6) dowód wniesienia wadium (sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w Rozdz. XIII SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach