Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy” – Etap 1, Zadanie 1 Ogród Francuski, Podetap I, Ogród Francuski (Teren wokół fontanny Głównej)”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy” – Etap 1, Zadanie 1 Ogród Francuski, Podetap I, Ogród Francuski (Teren wokół fontanny Głównej)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: realizację zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy” – Etap 1, Zadanie 1 Ogród Francuski, Podetap I, Ogród Francuski (Teren wokół fontanny Głównej)” 2. Zakres zadania obejmuje m. innymi: 2.1. prace w części Ogrodu Francuskiego, Teren wokół fontanny Głównej 1) wycinkę drzew, krzewów, 2) przebudowę i remont ciągów pieszych, 3) przebudowę szaletu na stację n/n, 4) prace w zakresie małej architektury, 5) prace w zakresie konstrukcji niecki fontanny, komory pompowni i filtrów, 6) instalacje sanitarne dla przebudowanych i nowych obiektów, 7) instalacje elektryczne i teletechniczne dla przebudowywanych i nowych obiektów, 8) technologia fontanny, 9) nasadzenia szaty roślinnej. 2.2. usługi: 1) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego – sterowanie i obsługa fontanny, 2) w trakcie 1-szego sezonu do 31.10.2020r. - na wezwanie Zamawiającego – max. 4 razy w miesiącu- asysta przy obsłudze fontanny-systemu = max 16 asyst 3) eksploatacja i utrzymanie fontanny w pierwszym miesiącu. 3. Zadanie inwestycyjne zostanie zrealizowane na podstawie Decyzji PAB.6740.637.2018.XIII Nr 718/2018 z dnia 15.11.2018 r. Park Miejski w Legnicy wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/1712 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 30.03.2010r. oraz Decyzji Nr 930/2018 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu L/Z.5142.18.2018.JW z dnia 22.08.2018r. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projekt umowy – Rozdział 3 siwz i Rozdział 5 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 4. Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą w dniu 26.04.2019 r. pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne – elektromonterzy. Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000,- PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 6) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 7) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 8) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 10)oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 11)wypełniony „Harmonogram rzeczowo-finansowy” - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2. „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej -wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach