Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy w projekcie pt:. Wypracowanie metod transferu technologii w dziedzinie ochrony środowiska w regionie Mazowsza; znak postępowania: CTT/90/12/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w projekcie pt:. Wypracowanie metod transferu technologii w dziedzinie ochrony środowiska w regionie Mazowsza. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie zdolności kredytowej lub dostępu do środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 400.000 zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 300.000 zł. 3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk w projekcie: a) Ekspert kluczowy: Tytuł dr nauk technicznych, co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresie zarządzania uczelnianą jednostką organizacyjną, specjalizującym się transferze technologii. Przeprowadzenie bądź nadzorowanie co najmniej 3 projektów transferu technologii, rozumianych jako komercjalizacja badań naukowych na rynku norweskim. Brał udział w realizacji co najmniej 3 projektów w zakresie transferu technologii z czego jeden projekt był polsko- norweski. b) Kierownik Projektu ze strony Wykonawcy: Wykształcenie wyższe w kierunku technicznym (tytuł co najmniej mgr inż. lub jego międzynarodowy odpowiednik). Co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu jednostką realizującą projekty z zakresu: transfer technologii, matchmaking, promocja technologii (rozwiązań opartych o badania naukowe) na terenie Norwegii. Sprawował funkcję kierownika co najmniej 3 projektów, finansowanych ze źródeł publicznych, realizowanych w Europie Środkowo Wschodniej. c) Ekspert ds. ochrony środowiska: Wykształcenie wyższe w kierunku ochrona środowiska (tytuł co najmniej mgr inż. lub jego międzynarodowy odpowiednik). Brał udział w realizacji co najmniej 3 projektów z zakresu ochrony środowiska, w tym co najmniej jednego uwzględniającego współpracę między podmiotami polskimi i norweskimi. d) Asystent Kierownika Projektu: Wykształcenie wyższe zawodowe (tytuł licencjata lub jego międzynarodowy odpowiednik). Brał udział w zarządzaniu co najmniej 3 projektów finansowanych ze źródeł publicznych. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w jednostce realizującej projekty z zakresu: transferu technologii, matchmaking, promocja technologii (rozwiązań opartych o badania naukowe). 4. Doświadczenie zawodowe. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 projekty z zakresu następujących zagadnień: transfer technologii, matchmaking, promocja technologii (każdy projekt musi obejmować co najmniej dwa zakresy z przedstawionych powyżej). Minimalna wartość każdego projektu brutto 400.000 PLN. b) Wykonawca musi wykazać, że koordynował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 projekt promujący transfer technologii między podmiotami międzynarodowymi, w zakresie ochrony środowiska. Minimalna wartość projektu brutto 300.000 PLN wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi świadczone w ramach projektu zostały wykonane należycie. 5. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (pkt 10 formularza do oferty). Zmiana podwykonawców w trakcie realizacji umowy jest dopuszczalna tylko za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 10 SIWZ mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 10.2 lit. a) SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Art. 26 ust. 2c Pzp stosuje się. e) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 10.2 lit. b) SIWZ. f) Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 10.3 SIWZ. g) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunków, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela inwestora/jednostki. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 b)-c) SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. pkt 11.1 b) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.1 c) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniach poprzednich zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty określone w pkt 11.1 SIWZ winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty: a) wymienione w punkcie 11.1 lit b)-c) SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie; b) wymienione w punkcie 11.1 lit. a), d)-g) SIWZ mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców (w szczególności przez jednego z nich jeśli wystarczy to do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu). 5. W sytuacji gdy oświadczenia lub dokumenty zawierać będą kwoty w walucie innej niż złoty polski (PLN), przeliczenie na walutę polską zostanie dokonane według średniego kursu wymiany danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a w przypadku publikacji w dniu, w którym takiego ogłoszenia nie ma - na kolejny dzień, w którym ta publikacja nastąpi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług kierowania projektami w projektach informatycznych realizowanych w ramach Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług doradczych w zakresie wsparcia wnioskodawców i beneficjentów projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC) 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Świadczenie usług doradczych i eksperckich w zakresie realizacji projektu pn: Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej (EPL)
Dodano: 2015-10-27 - Kompleksowe wsparcie Zamawiającego w zakresie realizacji i rozliczenia projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn
Dodano: 2015-07-23 - Świadczenie usług doradczo-konsultingowych - Nr referencyjny: BO-ZP.2610.38.2015.KN.T3
Dodano: 2015-07-20 - świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania i zarządzania realizacją projektu pn.: Wybór przedsiębiorcy telekomunikacyjnego (tzw. Superoperatora) oraz zawarcie z nim umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych zapewnienia połączenia centrów powiadamiania ratunkowego (CPR) z publiczną siecią telekomunikacyjną
Dodano: 2015-01-09 - Świadczenie usług wsparcia merytorycznego, technicznego i administracyjnego oraz pomocy prawnej przy realizacji projektu Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z krajowym systemem zarządzania- Nr ref.: BO.ZP.2510.20.2014.GI
Dodano: 2014-06-13 - Wykonanie usługi Nadzoru Projektu System e-zdrowie w SPZOZ w Sokołowie Podlaskim, realizowanego przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, II Osi Priorytetowej, Działania 2.2 - Rozwój e-usług
Dodano: 2014-04-29 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM E-USŁUGI W OCHRONIE ZDROWIA
Dodano: 2013-10-11 - Świadczenie usług doradczych podczas realizacji projektu, którego przedmiotem jest Rozbudowa Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLICBD2)
Dodano: 2013-06-10