Przetargi.pl
USŁUGI SKŁADU I DRUKU GMINNEJ GAZETY PN.: LISTY DO SĄSIADA

Centrum Kultury Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. Matejki 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 752 68 17 , fax. 22 752 68 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Izabelin
    ul. Matejki 21 21
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 752 68 17, fax. 22 752 68 15
    REGON: 00103221000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.izabelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SKŁADU I DRUKU GMINNEJ GAZETY PN.: LISTY DO SĄSIADA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest komputerowe przygotowanie do druku (skład) oraz druk 24 wydań w nakładzie 2500 egzemplarzy gminnej gazety pn.: Listy do Sąsiada. 2. Gazeta ukazywać się będzie jako miesięcznik. 3. Materiały do druku przygotowuje Zamawiający w formie elektronicznej, Wykonawca odbiera je z siedziby Zamawiającego by przygotować je do druku. Przygotowanie druku następuje w ścisłej koordynacji (uzgodnienia w siedzibie Zamawiającego) z Zamawiającym. Druk gazety nastąpi po dostarczeniu numeru próbnego do siedziby Zamawiającego oraz jej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. 4. Przygotowanie do druku (składu) nie może trwać dłużej niż 3 dni od daty przedłożenia przez Zamawiającego kompletnych materiałów do druku. Druk nie może trwać dłużej niż 2 dni od daty zatwierdzenia składu (numeru próbnego) przez Zamawiającego. 5. Gazeta (całe wydanie 2500 egz.) zostanie dostarczona niezwłocznie Zamawiającemu bez dodatkowych kosztów do jego siedziby. 6. Pierwsze wydanie gazety nastąpi w drugiej połowie stycznia 2010 r. 7. Gazeta zostanie wydrukowana wg następujących wytycznych: 1) format gazety o wym 200 x 290 mm, 2) objętość 20 stron, 3) oprawa zeszytowa, 4) ilość kolorów 4+4, 5) okładka kolor, papier kreda błysk, gramatura 135 g, 6) środek kolor, papier kreda mat, gramatura 115 g, 7) nakład jednego wydania 2500 egzemplarzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 780000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają warunki określone art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie usług poligraficznych tj. należy wykazać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizowali co najmniej jedną podobną usługę o charakterze usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Aby Wykonawcy mogli zostać uznani za kwalifikujących się do przyznania Umowy, muszą dostarczyć dowody, że spełniają określone kryteria kwalifikacyjne. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Dowody te muszą zostać dostarczone przez Wykonawców w formie informacji i dokumentów opisanych poniżej. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z oświadczeniem, że jest aktualna na dzień składania oferty. 4. w przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5. w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zam. publ. (jeżeli dotyczy). 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot. 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot. 8. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zamawiający żąda sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat wykonanych usług poligraficznych. Należy wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem wartości i przedmiotu wykonanych usług. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. Uwaga - prosimy o zachowanie powyższej kolejności dokumentów w ofercie przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.izabelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach