Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy w projekcie pt:. Wypracowanie metod transferu technologii w dziedzinie ochrony środowiska w regionie Mazowsza; znak postępowania: CTT/01/01/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w projekcie pt:. Wypracowanie metod transferu technologii w dziedzinie ochrony środowiska w regionie Mazowsza. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie zdolności kredytowej lub dostępu do środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 400.000 zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 300.000 zł. 3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk w projekcie: a) Ekspert kluczowy: Tytuł dr nauk technicznych, co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresie zarządzania uczelnianą jednostką organizacyjną, specjalizującym się transferze technologii. Przeprowadzenie bądź nadzorowanie co najmniej 3 projektów transferu technologii, rozumianych jako komercjalizacja badań naukowych na rynku norweskim. Brał udział w realizacji co najmniej 3 projektów w zakresie transferu technologii z czego jeden projekt był polsko- norweski. b) Kierownik Projektu ze strony Wykonawcy: Wykształcenie wyższe w kierunku technicznym (tytuł co najmniej mgr inż. lub jego międzynarodowy odpowiednik). Co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu jednostką realizującą projekty z zakresu: transfer technologii, matchmaking, promocja technologii (rozwiązań opartych o badania naukowe) na terenie Norwegii. Sprawował funkcję kierownika co najmniej 3 projektów, finansowanych ze źródeł publicznych, realizowanych w Europie Środkowo Wschodniej. c) Ekspert ds. ochrony środowiska: Wykształcenie wyższe w kierunku ochrona środowiska (tytuł co najmniej mgr inż. lub jego międzynarodowy odpowiednik). Brał udział w realizacji co najmniej 3 projektów z zakresu ochrony środowiska, w tym co najmniej jednego uwzględniającego współpracę między podmiotami polskimi i norweskimi. d) Asystent Kierownika Projektu: Wykształcenie wyższe zawodowe (tytuł licencjata lub jego międzynarodowy odpowiednik). Brał udział w zarządzaniu co najmniej 3 projektów finansowanych ze źródeł publicznych. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w jednostce realizującej projekty z zakresu: transferu technologii, matchmaking, promocja technologii (rozwiązań opartych o badania naukowe). 4. Doświadczenie zawodowe. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 projekty z zakresu następujących zagadnień: transfer technologii, matchmaking, promocja technologii (każdy projekt musi obejmować co najmniej dwa zakresy z przedstawionych powyżej). Minimalna wartość każdego projektu brutto 400.000 PLN. b) Wykonawca musi wykazać, że koordynował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 projekt promujący transfer technologii między podmiotami międzynarodowymi, w zakresie ochrony środowiska. Minimalna wartość projektu brutto 300.000 PLN. 5. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (pkt 10 formularza do oferty). Zmiana podwykonawców w trakcie realizacji umowy jest dopuszczalna tylko za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 10 SIWZ mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców. W stosunku do żadnego z wykonawców nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 10 SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 10.2 lit. b) SIWZ. g) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 10.3 SIWZ. h) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 b)-d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 11. 2 ppkt 1) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.2 ppkt 2) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty określone w pkt 11.1 SIWZ winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty: a) wymienione w punkcie 11.1 lit b)-d) SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie; b) wymienione w punkcie 11.1 lit. a), e)-h) SIWZ mogą być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców (w szczególności przez jednego z nich jeśli wystarczy to do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu). 7. W sytuacji gdy oświadczenia lub dokumenty zawierać będą kwoty w walucie innej niż złoty polski (PLN), przeliczenie na walutę polską zostanie dokonane według średniego kursu wymiany danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a w przypadku publikacji w dniu, w którym takiego ogłoszenia nie ma - na kolejny dzień, w którym ta publikacja nastąpi. 8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 9. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa pkt 10.2.a) SIWZ, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych pkt. 11.8 SIWZ, Wykonawca winien złożyć informację, o której mowa w pkt 11.1.e) SIWZ dotyczącą tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług kierowania projektami w projektach informatycznych realizowanych w ramach Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług doradczych w zakresie wsparcia wnioskodawców i beneficjentów projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC) 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Świadczenie usług doradczych i eksperckich w zakresie realizacji projektu pn: Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej (EPL)
Dodano: 2015-10-27 - Kompleksowe wsparcie Zamawiającego w zakresie realizacji i rozliczenia projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn
Dodano: 2015-07-23 - Świadczenie usług doradczo-konsultingowych - Nr referencyjny: BO-ZP.2610.38.2015.KN.T3
Dodano: 2015-07-20 - świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania i zarządzania realizacją projektu pn.: Wybór przedsiębiorcy telekomunikacyjnego (tzw. Superoperatora) oraz zawarcie z nim umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych zapewnienia połączenia centrów powiadamiania ratunkowego (CPR) z publiczną siecią telekomunikacyjną
Dodano: 2015-01-09 - Świadczenie usług wsparcia merytorycznego, technicznego i administracyjnego oraz pomocy prawnej przy realizacji projektu Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z krajowym systemem zarządzania- Nr ref.: BO.ZP.2510.20.2014.GI
Dodano: 2014-06-13 - Wykonanie usługi Nadzoru Projektu System e-zdrowie w SPZOZ w Sokołowie Podlaskim, realizowanego przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, II Osi Priorytetowej, Działania 2.2 - Rozwój e-usług
Dodano: 2014-04-29 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM E-USŁUGI W OCHRONIE ZDROWIA
Dodano: 2013-10-11 - Świadczenie usług doradczych podczas realizacji projektu, którego przedmiotem jest Rozbudowa Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLICBD2)
Dodano: 2013-06-10