Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 00137222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy worków i biuret do żywienia pozajelitowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Wymagany termin przydatności każdej dostarczonej partii towaru będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazanie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia dokonane zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCY W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1, WYKONAWCA SKŁADA NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu[wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; d) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. a) - c) , składa dokument lub dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30 grudnia 2009 r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- IHiT/P/4/2016 - Dostawa zestawów do separatora COBE-SPECTRA, SPECTRA-OPTIA (zadanie 1)
Dodano: 2016-02-01 - Sprawa nr NA-ZP-250/09/10/15
Dodano: 2015-06-29 - IHiT/P/9/2015 - Dostawa zestawów do separatora COBE - SPECTRA, SPECTRA - OPTIA (Zadanie nr 1)
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku oraz testów diagnostycznych dla MSCZ w Pruszkowie
Dodano: 2014-10-24 - IHiT/P/30/2014 - dostawa pojemników kriogenicznych, transferowych, zestawów do separatora COBE - SPECTRA , SPECTRA -OPTIA; drobnego sprzętu medycznego, nalepek promienioczułych oraz zestawów do centralnego wkłucia (zadania 1- 8)
Dodano: 2014-07-10 - Sprawa NA-ZP-250/02/02/14
Dodano: 2014-02-25 - Dostawa pojemników kriogenicznych, transferowych, drobnego sprzętu medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego (zadania 1-13)
Dodano: 2013-05-15 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA Z PODZIAŁEM NA 10 PAKIETÓW
Dodano: 2013-02-19 - NA-ZP-250/08/12/12
Dodano: 2012-12-10