Przetargi.pl
Wybór wykonawcy usługi w zakresie terapii uzależnień, pedagogicznej, indywidualnej oraz treningu zastępowania agresji i interpersonalnego dla potrzeb projektu: Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 50-089 Wrocław, ul. Swobodna 71/73
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 7964560, 7964555 , fax. 7964561
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Swobodna 71/73 71/73
    50-089 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 7964560, 7964555, fax. 7964561
    REGON: 93236783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcdn.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy usługi w zakresie terapii uzależnień, pedagogicznej, indywidualnej oraz treningu zastępowania agresji i interpersonalnego dla potrzeb projektu: Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wybór wykonawcy usługi w zakresie terapii uzależnień, pedagogicznej, indywidualnej oraz treningu zastępowania agresji i interpersonalnej dla potrzeb projektu: Klucz do przyszłości - Przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży z grupy szczególnego ryzyka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. CPV 85121271-3. 2.Ze względu na specyfikę grupy docelowej Projektu Zamawiający wymaga, iż wszystkie zajęcia terapeutyczne poza terapią indywidualną winny być prowadzone w zespole dwuosobowym. Każdy terapeuta ma do przeprowadzenia 150 godzin terapii w trakcie realizacji zadania. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.VII.2011, godziny popołudniowe od 15.30 do 20.00, od poniedziałku do piątku w tym: - 150 godz. terapia uzależnień ? 15 godz. w roku 2009 ? 90 godz. w roku 2010 ? 45 godz. w roku 2011 - 150 godz. terapia pedagogiczna (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) ? 15 godz. w roku 2009 ? 90 godz. w roku 2010 ? 45 godz. w roku 2011 - 150 godz. trening zastępowania agresji ? 15 godz. w roku 2009 ? 90 godz. w roku 2010 ? 45 godz. w roku 2011 - 150 godz. trening interpersonalny ? 15 godz. w roku 2009 ? 90 godz. w roku 2010 ? 45 godz. w roku 2011 W/w działania będą prowadzone przez dwóch jednocześnie terapeutów, dlatego też każdy z terapeutów otrzyma wynagrodzenie za przepracowane 150 godzin. - 300 godz. terapia indywidualna dla co najmniej 30 uczestników ze szczególnie nasilonymi problemami psychicznymi (150 godz. dla jednego terapeuty) ? 30 godz. w roku 2009 (15 godz. dla jednego terapeuty) ? 180 godz. w roku 2010 (90 godz. dla jednego terapeuty) ? 90 godz. w roku 2011(45 godz. dla jednego terapeuty) 3.1. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w: a)Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 2, ul. Kielecka 51, Wrocław - planowana liczba uczestników zaangażowanych w realizację projektu z placówki to 36 osób b)Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 2, ul. Wałbrzyska 50, Wrocław - planowana liczba uczestników zaangażowanych w realizację projektu z placówki to 20 osób c)Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, ul. Borowska 101, Wrocław - planowana liczba uczestników zaangażowanych w realizację projektu z placówki to 36 osób 3.2. Zajęcia będą prowadzone w salach terapeutycznych na terenie w/w ośrodków. W ramach zadania Wykonawca jest zobowiązany do : ? opracowania harmonogramu zajęć terapeutycznych wraz z scenariuszem zajęć przy założeniu, że projekt zakłada dostępność 92 miejsc w czasie trwania projektu w w/w terapiach w zależności od potrzeb psychospołecznych wychowanków 3 wrocławskich ośrodków resocjalizacyjnych. Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę uczestników projektu wraz z podziałem na grupy terapeutyczne zgodnie z postawioną diagnozą przez lekarza psychiatrę (Zamawiający przedstawi Wykonawcy indywidualną kartę diagnostyczną uczestnika projektu) ? prowadzenia zajęć terapeutycznych zgodnie z harmonogramem oraz zgodnie z ww godzinami w rozbiciu na poszczególne lata ? opracowania narzędzi badawczych (ewaluacja postępów uczestników projektu) ? prowadzenia niezbędnej dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego m.in. karty pracy, dziennika zajęć, listy obecności uczestników, sprawozdań z wykonanych zadań (nie rzadziej niż 1 raz na kwartał) ? współpraca z zespołem projektowym (min.: Kierownik projektu, koordynator merytoryczny, psychiatra, doradca zawodowy, pedagodzy i dyrektorzy placówek) w zakresie działań merytorycznych przewidzianych w projekcie ? uczestnictwa w spotkaniach roboczych z osobami zaangażowanymi w realizację projektu wg potrzeb Zamawiającego 5. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania (np.: ośrodków, na spotkania) oraz kosztów diet, noclegów itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212713
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj min. 10 osobami w tym: v 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako terapeuta terapii uzależnień, v 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako terapeuta terapii pedagogicznej, v 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako terapeuta treningu zastępowania agresji, v 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako terapeuta treningu interpersonalnego, v 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako terapeuta terapii indywidualnej Osoby te winny wykazać się dokumentem potwierdzającym posiadane wykształcenie. f) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, g) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2 ust. 2 pkt 5, 5a, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 5, 5A, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia (załącznik nr 4) Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcdn.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach