Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186 186
53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
REGON: 01751157500082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzętowo - transportowe i prace administracyjno biurowe oraz gospodarcze dla potrzeb GDDKiA Oddział we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
do 133 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501111007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 200,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy dwieście 00/100 ). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie , Oddział we Wrocławiu, ul. Malarska 26; nr 12 1130 1033 0018 8129 2720 0005 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych (2006 - 2008) - na podstawie ,Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000,00 zł c) posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. a) , b), c) spełniają łącznie wszyscy. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko: a) Pracownik biurowy - znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość programu MS Office, prawo jazdy kat. B - doświadczenie min. 2 lata pracy; b) Pracownik biurowy - znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość programu MS Office - doświadczenie min. 2 lata pracy; c) Kierowca-pracownik gospodarczy - prawo jazdy kat. B- doświadczenie min. 5 lat w charakterze kierowcy; d) Kierowca-pracownik gospodarczy - prawo jazdy kat. B- doświadczenie min. 5 lat w charakterze kierowcy; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zadania w zakresie prowadzenia usług sprzętowo - transportowych, prac administracyjno - biurowych oraz gospodarczych o łącznej wartości minimum 100 000, 00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt.III.2. I. 1 a, b) 3.2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.3.Informację o osobach, które będą wykonywały przedmiot zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.2. I. 2 a), b), c), d). Do informacji winny być dołączone kopie prawa jazdy kat. B 3.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2. I.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2. , składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i 5 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 7. Dokumenty wymagana dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenia wymieniony w pkt. III.2. II.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. III.2. II.2. albo odpowiadające im określone w pkt. III.2. II. 4. i 5., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt.III.2. II. 2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt. III.2. I. i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa floty samochodów służbowych dla potrzeb GDDKiA Oddział we Wrocławiu, przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2015-12-15 - Usługi sprzętowo-transportowe w Oddziale GDDKiA we Wrocławiu w latach 2013 - 2014.
Dodano: 2012-12-13 - Usługi sprzętowo - transportowe i prace administracyjno - biurowe oraz gospodarcze dla potrzeb GDDKiA Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2010-11-26 - NAJEM ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYPU A1
Dodano: 2010-08-03