Przetargi.pl
Wybór wykonawcy usługi: Koordynator projektu po stronie Partnera Nowa jakość praktyk pedagogicznych II w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia. Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe.

Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 50-089 Wrocław, ul. Swobodna 73a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 7964560, 7964555 , fax. 7964561
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Swobodna 73a 73a
    50-089 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 7964560, 7964555, fax. 7964561
    REGON: 93236783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcdn.wroc.pl, www.wcdn.wroc.pl/bip.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy usługi: Koordynator projektu po stronie Partnera Nowa jakość praktyk pedagogicznych II w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia. Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie odpowiedzialny między innymi za: a) prowadzenie akcji informacyjnej o projekcie w szkołach; b) przeprowadzenie rekrutacji i selekcji nauczycieli szkolnych, c) współpraca w organizacji spotkań informacyjnych dla dyrektorów i nauczycieli szkolnych d) pomoc w organizacji szkoleń dla nauczycieli szkolnych (w tym ustaleniu harmonogramu zajęć, dokumentacji, tworzenie grup szkoleniowych) e) stworzenie bazy szkół mogących brać udział w praktykach; f) konsultacje przy opracowaniu programu szkoleń dla nauczycieli szkolnych; g) przeprowadzenie ankiet dla nauczycieli szkolnych h) przygotowanie sprawozdań z ewaluacji nauczycieli szkolnych i) pomoc w organizacji panelu dyskusyjnego dla nauczycieli szkolnych, j) nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem k) udział w spotkaniach grupy sterującej l) kontrola kwalifikowalności i wydatkowania środków w projekcie m) monitoring wydatków projektu zgodnie z harmonogramem płatności oraz klasyfikacją budżetową n) opis dokumentacji księgowej projektu o) przygotowanie cząstkowych wniosków o płatność p) przygotowanie comiesięcznych sprawozdań do budżetu miasta z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej q) przygotowanie wniosków o uruchomienie środków w podziale na klasyfikację budżetową r) przygotowanie monitoringu wydatków dla Biura Zarządzania Funduszami w podziale na klasyfikację budżetową s) przygotowanie zmian pod Zarządzenie Prezydenta lub Uchwałę Rady Miasta t) nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji projektu; u) współpraca, w zakresie realizowanych zadań, z Wydziałem Edukacji Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biurem Zarządzania Funduszami; v) przygotowywanie korespondencji dotyczącej projektu w części dotyczącej spraw finansowo- rozliczeniowych oraz merytorycznych; w) współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu po stronie partnera, lidera, instytucji wdrażającej, podmiotami kontrolującymi projekt. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Swobodnej 73a od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00 wg szczegółowo ustalanego raz w miesiącu harmonogramu prac - opracowywanego po zawarciu umowy oraz w innych godzinach poza siedzibą na potrzeby realizacji projektu. Wynagrodzenie jest stałe, płatne miesięcznie, niezależne od ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu. Czas pracy będzie rozliczony przy założeniu: 80 godzin miesięcznie. Wszystkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie wykonawcy. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały niezbędne do wykonania zamówienia w tym sprzęt komputerowy oraz materiały biurowe. Planowany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.10.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcdn.wroc.pl, www.wcdn.wroc.pl/bip.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach