Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2019-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Szkoła Podstawowa Nr 19 w Legnicy al. Rzeczypospolitej 129 – Termomodernizacja budynku szkolnego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Szkoła Podstawowa Nr 19 w Legnicy al. Rzeczypospolitej 129 – Termomodernizacja budynku szkolnego". Zadanie inwestycyjne zostanie zrealizowane na podstawie pozwolenia na budowę nr 28/2019 z dnia 14.01.2019r. Zakres zadania obejmuje termomodernizację budynku szkoły o powierzchni użytkowej 3 414,5 m2 i kubaturze 15 227 m3, w tym wykonanie między innymi następujących robót: 1) wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicy, 2) ocieplenie ścian piwnicy, 3) ocieplenie elewacji budynku, 4) ocieplenie stropodachu nad przybudówką, 5) ocieplenie stropodachu nad łącznikiem, 6) wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami, 7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, 8) remont strefy przedwejściowej szkoły, 9) wymiana daszków nad wejściami technicznymi do obiektu, 10) modernizacja systemu grzewczego, 11) całkowita wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, 12) prace remontowe wewnątrz obiektu związane z wymianą instalacji elektrycznej, w tym zabezpieczenie wyposażenia sal lekcyjnych. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projektem umowy – Rozdział 3 siwz i Rozdział 5 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA: Wykonawca roboty budowlane prowadził będzie w czynnym obiekcie. W związku z powyższym zobowiązuje się Wykonawcę do współpracy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 19 w Legnicy w zakresie kolejności wykonywanych prac i udostępniania pomieszczeń szkoły oraz utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym dojścia do poszczególnych segmentów szkoły. Wykonawca sporządzi, po przekazaniu placu budowy, szczegółowy harmonogram prac uzgodniony z Dyrektorem szkoły. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani - tynkowanie, roboty w zakresie wykonywania termomodernizacji - tynkarze, - roboty w zakresie stolarki budowlanej – monterzy, - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty – dekarze, - montaż instalacji centralnego ogrzewania - monterzy instalacji centralnego ogrzewania - wymiana instalacji elektrycznej - elektromonterzy Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych) . 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 6) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5, 7) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do niniejszej instrukcji, 8) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz, 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 10) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 11) wypełniony „Harmonogram rzeczowo-finansowy” - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji budynku - ocieplenie ścian przy ul.1 Maja 9 g w Bierutowie oraz Wymiana stolarki okiennej przy ul.1 Maja 8c w Bierutowie
Dodano: 2023-09-10 - „Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25”
Dodano: 2023-04-11 - Wykonanie remontu elewacji w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3
Dodano: 2023-03-22 - Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25
Dodano: 2023-02-10 - Docieplenie elewacji budynku Sali wiejskiej w Świerkach
Dodano: 2022-11-29 - „Remont i termomodernizacja elewacji budynku laboratoryjno-badawczego nr 3 – Etap I Elewacja zachodnia”
Dodano: 2022-09-28 - Docieplenie elewacji budynku Sali wiejskiej w Świerkach
Dodano: 2022-09-22 - Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w wybranych gminach województwa dolnośląskiego – termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Zgorzelcu
Dodano: 2022-07-21 - Roboty modernizacyjne, w tym prace konserwatorskie elewacji budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Gabrieli Zapolskiej 4 i Wojciecha Bogusławskiego 6 we Wrocławiu
Dodano: 2021-04-01 - Roboty modernizacyjne, w tym prace konserwatorskie elewacji budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Gabrieli Zapolskiej 4 i Wojciecha Bogusławskiego 6 we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-23