Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w wybranych gminach województwa dolnośląskiego – termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    Domańskiego 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    REGON: 230821546
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w wybranych gminach województwa dolnośląskiego – termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1:1) Przedmiot Części 1 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Przedszkola Publicznego nr 2 zlokalizowanego w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 1.2) Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru Śródmieście w Zgorzelcu uchwalonym Uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07 października 2009 r. (teren oznaczony symbolem: A42.UO –teren usług oświaty). Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Kościuszki 1w Zgorzelcu, na działce nr: 51, Obr. IV, AM - 3. Budynek posadowiony na przedmiotowej działce znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.3) Zakres przedmiotu ww. zamówienia obejmuje w szczególności:a) ocieplenie ścian zewnętrznych,b) ocieplenie ściany frontowej od wewnątrz wraz z remontem pomieszczeń,c) wymianę parapetów zewnętrznych,d) wymianę krat zainstalowanych w oknach i drzwiach,e) likwidację daszków nad wejściami,f) wymianę i wykonanie nowych obróbek blacharskich na ścianach elewacji i dachu,g) wymianę stolarki okiennej na poziomie cokołu budynku,h) wymianę drzwiczek stalowych na poziomie cokołu budynku,i) renowację tynku ściany z detalami architektonicznymi, odtworzenie detali architektonicznych,j) wymianę komina stalowego,k) wymianę luksferów,l) wymianę barierek przy schodach,m) wymianę włazów zewnętrznych,n) wymianę oświetlenia zewnętrznego nad wejściami,o) wymianę instalacji odgromowej,p) wymianę rur spustowych,q) remont schodów i podestów – obłożenie płytami granitowymi,r) remontu tarasu w północno – zachodniej części obiektu,s) montaż nowego oświetlenia elewacyjnego typu LED z czujnikiem ruchu,t) montaż monitoringu zewnętrznego,u) montaż płyt z piaskowca naturalnego – cokół budynku,v) montaż kratek wentylacyjnych,w) demontaż istniejącego komina wraz z utylizacją, zakup wraz z montażem nowego komina.4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu Części 1 zamówienia został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – branży architektoniczno-konstrukcyjnej oraz dokumentacji projektowej , w skład której wchodzi:a) Projekt budowlany,b) Projekt wykonawczy,c) Audyt energetyczny,d) Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu nr JG/N.5183.1263.2018.JS z dnia 07.11.2018r.,e) Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu nr JG/N.5183.170.2021.JS z dnia 10.03.2021r., dotycząca zaktualizowanego projektu budowlanego,f) Decyzja umarzająca w części postępowanie nr AB.6743.1.99.2021.2 z dnia 28 kwietnia 2021r.,g) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.1.99.2021.3 z dnia 28 kwietnia 2021r.,h) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją nr 1”, stanowiącą Załącznik nr 6A do SWZ.5) Wymagania dotyczące gwarancji dla Części 1:a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlanei zastosowane przy realizacji zamówienia materiałyi urządzenia.b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnionew cenie oferty.d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części 1 zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dotyczącym Części 1, stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ.6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Części 1 zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2:1) Przedmiot Części 2 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z instalacją alternatywnego źródła energii służące do ogrzewania ciepłej wody użytkowej,w zakresie: instalacji solarnej, instalacji fotowoltaicznej wrazz instalacją elektryczną do obsługi kotłowni oraz modernizacji kotła gazowego w budynku Przedszkola Publicznego nr 2 zlokalizowanego w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 1.2) Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru Śródmieście w Zgorzelcu uchwalonym Uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07 października 2009 r. (teren oznaczony symbolem: A42.UO –teren usług oświaty). Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Kościuszki 1w Zgorzelcu, na działce nr: 51, Obr. IV, AM - 3. Budynek posadowiony na przedmiotowej działce znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.3) Zakres przedmiotu ww. zamówienia obejmuje w szczególności:a) Instalacje alternatywnego źródła energii służące do ogrzewania wody użytkowej, które obejmują:- instalacje solarną,- instalacje: fotowoltaiczną wraz z instalacją elektryczną doobsługi urządzeń kotłowni,- modernizację kotła gazowego.4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu Części 2 zamówienia został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – branży instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej , w skład której wchodzi:a) Projekt budowlany,b) Projekt wykonawczy,c) Audyt energetyczny,d) Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu nr JG/N.5183.1263.2018.JS z dnia 07.11.2018r.,e) Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu nr JG/N.5183.170.2021.JS z dnia 10.03.2021r., dotycząca zaktualizowanego projektu budowlanego,f) Decyzja umarzająca w części postępowanie nr AB.6743.1.99.2021.2 z dnia 28 kwietnia 2021r.,g) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.1.99.2021.3 z dnia 28 kwietnia 2021r.,h) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją nr 2”, stanowiącą Załącznik nr 6B do SWZ.5) Wymagania dotyczące gwarancji dla Części 2:a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlanei zastosowane przy realizacji zamówienia materiałyi urządzenia.b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnionew cenie oferty.d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części 2 zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dotyczącym Części 2, stanowiącym Załącznik Nr 5B do SWZ.6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Części 2 zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach