Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy robót budowlanych dla zadań: Zamówienie częściowe nr 1 - Przebudowa ul. Sosnkowskiego, Zamówienie częściowe nr 2 - Przebudowa ul. Bogusławskiego

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy robót budowlanych dla zadań: Zamówienie częściowe nr 1 - Przebudowa ul. Sosnkowskiego, Zamówienie częściowe nr 2 - Przebudowa ul. Bogusławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia częściowego nr 1 jest przebudowa drogi gminnej nr G100798F - ul. Sosnkowskiego na odcinku o długości ok. 200 metrów (od istniejącej utwardzonej drogi na wysokości posesji nr 48F do istniejącej nawierzchni przy skrzyżowaniu z ul. Janockiego) w Gorzowie Wielkopolskim obręb: 0002 Górczyn: dz. nr 276, 268/2 i będzie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Sosnkowskiego” w oparciu o dokumentację projektową. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) wykonanie oraz wprowadzenie projektu czasowej oraz stałej organizacji ruchu, 2) wycinka drzew i krzewów kolidujących z realizacją inwestycji, 3) rozbiórka elementów infrastruktury drogowej, 4) budowa kanalizacji deszczowej, 5) niwelację terenu w obrębie projektowanej drogi, 6) wykonanie korytowania warstw podłoża na grubość projektowanych nawierzchni, 7) wykonanie konstrukcji nawierzchni projektowanych elementów, 8) dowiązanie się do istniejących i projektowanych nawierzchni, 9) nasadzenia drzew oraz humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej. Przedmiotem zamówienia częściowego nr 2 jest przebudowa drogi gminnej nr G100981F - ul. Bogusławskiego na odcinku o długości ok. 80 metrów (na wysokości lokali mieszkalnych zlokalizowanych pod adresem Bogusławskiego 33-43) wraz z budową chodnika po jednej stronie jezdni – na wysokości istniejącej oraz przebudowywanej drogi, budową zjazdów oraz miejsc parkingowych. Inwestycja zlokalizowana jest w Gorzowie Wielkopolskim obręb: 0002 Górczyn: 267/7, 267/2 oraz 266/3 i będzie realizowana w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Bogusławskiego” w oparciu o dokumentację projektową. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie oraz wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu, 2) rozbiórka elementów infrastruktury drogowej, 3) budowa kanalizacji deszczowej, 4) niwelację terenu w obrębie projektowanej drogi, 5) wykonanie korytowania warstw podłoża na grubość projektowanych nawierzchni, 6) wykonanie konstrukcji nawierzchni projektowanych elementów, 7) dowiązanie się do istniejących i projektowanych nawierzchni, 8) humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, 9) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zamówienie częściowe nr 1- 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN) Zamówienie częściowe nr 2- 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych PLN) Zamawiający wymaga by na każdą z części zamówienia wadium zostało wniesione oddzielnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy zamówienia częściowego nr 1 i nr 2: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach