Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w Witoszynie, ul. Akacjowa wraz z drogą przyległą”

Gmina Wymiarki ogłasza przetarg

  • Adres: 68-131 Wymiarki, Księcia Witolda 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683604045 , fax. 683604062
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
    Księcia Witolda 5
    68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
    tel. 683604045, fax. 683604062
    REGON: 970770474
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w Witoszynie, ul. Akacjowa wraz z drogą przyległą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy drogi gminnej o szerokości 3,10 mb długości ulica Akacjowa ok. 315 mb. oraz przyległa, wewnętrzna droga o szerokości 3,10 mb i długości 151 mb. W ramach w/w prac wykonanie nawierzchni dróg z kostki brukowej, typu „Polbruk” oraz obramowania krawężnikiem drogowym betonowym, w tym: korytowanie pod podbudowę i nawierzchnię z kostki, podbudowa pod ułożenie nawierzchni kostki brukowej, podbudowa betonu, ułożenie kostki, montaż krawężników drogowych, w tym najazdowych do wjazdu na posesje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności techniczne lub zawodowe:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że, Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, WYKONAŁ MINIMUM DWIE ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄCE PRZEDMIOTOWI ZAMÓWIENIA wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się dwie roboty budowlane polegające na ułożeniu jezdni/drogi z podbudową oraz nawierzchnią z kostki brukowej o długości co najmniej 400 mb każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach