Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy na realizację zadania „Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy ul. Marynarska 31 – Budowa systemu ochrony p.poż. w budynkach szkoły”.

Szkoła Podstawowa Nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Marynarska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 233 392 , fax. 767 233 130
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 9
    ul. Marynarska 31
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 233 392, fax. 767 233 130
    REGON: 69110706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.bip.legnica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy na realizację zadania „Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy ul. Marynarska 31 – Budowa systemu ochrony p.poż. w budynkach szkoły”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu ochrony p.poż. w budynkach szkoły wraz z robotami ogólnobudowlanymi , obejmującymi między innymi: 1) Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w tym: - okablowanie - montaż centrali SSP wraz z całym zestawem czujek i sygnalizatorów - uruchomienie 2) Przebudowę klatek schodowych w tym: - roboty rozbiórkowe obejmujące demontaż drzwi, poszerzenie otworów i wywóz gruzu - montaż drzwi p.poż.: 2 x 90 x 200 - szt. 10 95 x 200 - szt. 3 90 x 200 - szt. 1 80 x 200 - szt. 1 120 x 200 - szt. 1 - obmurowanie, zatynkowanie i pomalowanie ubytków wraz z ewentualną zabudową GK dodatkowych ścianek 3) Wykonanie kompletnego systemu oddymiania 5 klatek schodowych Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona dokumentacja – Rozdział 4 – SIWZ (zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), projekt oraz przedmiary robót), projekt umowy – Rozdział 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917 – tekst jednolity) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani, - prace elektryczne- elektromonterzy Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał bedzie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu remontu budynku szkoły lub innego budynku użyteczności publicznej wraz z o wartości min. 200.000,- zł brutto- każde w tym jedno obejmujące wykonanie systemu ochrony p.poż. - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 8) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 9) kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 11) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz; 12) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 13) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 14) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do grupy - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach