Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji 2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. 4) dostawa i montaż ścianek mobilnych, 5) dostawa i montaż bram w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji 2) roboty demontażowe związane z powstaniem stropu na seg. A i C 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. 4) dostawa i montaż ścianek mobilnych, 5) dostawa i montaż bram w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowalnych: w postaci dokończenia wykonania elewacji, robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C, dostawy i montażu stolarki drzwiowej, bram i ścianek mobilnych w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu, rys. PW/EU8/W2 - dla zakresu demontaży oraz przedmiarami robót jako uzupełnienie dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C nowobudowanym budynku nr 8 Projekt aranżacji wnętrz. Zamówienie obejmuje poniższe zakresy, na które mogą być składane oddzielne, częściowe oferty: Zakres nr I - dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i obróbki murków ogniowych - okapy dachu z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie również obowiązany do przygotowania ścian do ocieplenia poprzez zeszlifowanie warstwy wierzchniej styropianu na elewacjach C i D. Zakres nr II - wykonanie robót demontażowych związanych z powstaniem stropu na seg. A i C na podstawie - dokumentacji projekt budowlano - wykonawczy do projektowanej przestrzeni biurowej na seg. A i C w nowobudowanym budynku nr 8 oraz rys. PW/EU8/W2 stanowiącym uzupełnienie w/w dokumentacji. Zamawiający informuje że wyłoniony został Wykonawca, który wykona stropy żelbetowe na seg. A i C, z którym umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana do dnia 20.06.2013 r. Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia w przeciągu 120 dni od daty przekazania frontu robót, termin przekazania frontu robót nastąpi nie później niż do 25.06.2013 r. Prace obu wykonawców mogą być wykonywane równolegle, przy czym Wykonawca zakresu II ma obowiązek monitorować postęp prac nad wykonaniem stropu, w taki sposób, aby wykonać przedmiot swojego zamówienia bez zakłóceń (w sposób technologicznie i organizacyjnie najkorzystniejszy). Zamawiający zapewni pomoc w koordynacji prac Wykonawcy stropów na seg. A i C oraz Wykonawcy zakresu nr II. Zakres nr III - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej i p. poż. w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych z wbudowanym systemem kontroli dostępu, zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu aranżacji wnętrz; Zakres nr IV - dostawa i montaż ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia sufitu - zabudowy GK wraz z wygłuszeniem - na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; Zakres nr V - dostawa i montaż bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, A6 - brama seg. A, i brama seg. C; na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania robót przygotowawczych; 2) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po montażu drzwi, bram, ścianek mobilnych dla zakresów III, IV i V; 3) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po demontażu rusztowań na elewacji - zakres I; 4) kontrola jakości; 5) przeprowadzenia odbiorów; 6) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 7) zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 8) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna. 9) po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 10) współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 11) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy; 12) zabezpieczenia istniejących okien w hali i na klatce schodowej A, oraz zabezpieczenia schodów - podczas wykonywania prac demontażowych dla zakresu II. Zamawiający wskazuje, że jego intencją jest, aby prace elewacyjne (Zakres I) były prowadzone równolegle z pracami dotyczącymi montażu żaluzji i fotoogniw montowanych na elewacjach. Wykonawca prac elewacyjnych zapewni - w ramach należnego mu za wykonanie zakresu I wynagrodzenia - Zamawiającemu/Wykonawcom, którym zostanie powierzone wykonanie montażu żaluzji i fotoogniw, możliwość korzystania z dostarczonych przez Wykonawcę rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, na następujących zasadach: dla każdej zarusztowanej ściany należy uwzględnić trzy okresy użytkowania rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, o czym Wykonawca prac elewacyjnych będzie na bieżąco informowany; montaż żaluzji i fotoogniw realizowany będzie dwuetapowo tj.: montaż uchwytów żaluzji i fotoogniw w okresie dwóch dni w trakcie lub przed realizacją montażu styropianu; montaż żaluzji i fotoogniw w okresie czterech dni po zakończeniu prac elewacyjnych. należy przewidzieć lokalizacje - posadowienie rusztowań z uwzględnieniem technologii montażu żaluzji zewnętrznych; utrzymywanie przez Wykonawcę rusztowań będzie miało miejsce tak długo, jak będą istniały potrzeby obu wykonawców (wykonawcy robót elewacyjnych oraz montażu żaluzji oraz fotoogniw); koordynację współpracy pomiędzy wykonawcą robót elewacyjnych oraz wykonawcą montażu rolet i fotoogniw (w zakresie robót na rusztowaniach) zapewni na bieżąco Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: przez Wykonawcę, który złoży ofertę na cały przedmiot zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 300,00 zł (trzysta złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 1.000,00 (jeden tysiąc złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 1 000,00 (jeden tysiąc złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a/w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-35/VI/2013/PNT, b/gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c/gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach