Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach instalacji elektrycznej, oświetlenia awaryjnego i sygnalizacji przeciwpożarowej. Zakres prac obejmuje: a) roboty demontażowe, b) instalację oświetlenia podstawowego oraz gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia - I piętro, c) instalację systemu sygnalizacji pożaru - I piętro, d) system oświetlenia awaryjnego - I piętro, e) pomiar instalacji elektrycznej bud. nr 2. f) rozdzielnie elektryczne budynku nr 2: TII-1, TII-2,TII-3,TI-3/1, g) rozdzielnice komputerowe budynku nr 2: TK-2,TK-5, TK-8 h) instalację informatyczną i telefoniczną - I piętro. i) pomiar instalacji informatycznej j) zabudowę agregatu prądotwórczego, k) nagłośnienie Sali Posiedzeń, l) naprawę powierzchni ścian po demontażach i robotach odtworzeniowych. UWAGA! Prace objęte przetargiem będą wykonywane w budynku użyteczności publicznej czynnym przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek 8:00 do 17:00, wtorek - czwartek 8:00 do 16:00, piątek 7:00 do 15:00). Roboty uciążliwe (wyburzeniowe, transport materiału, o wysokim poziomie hałasu) należy wykonywać poza godzinami pracy tutejszego Urzędu. Roboty należy prowadzić etapowo (pomieszczeniami) z zachowaniem możliwości użytkowania całości obiektu i nie kolidujących z funkcjonowaniem Urzędu. Wpinanie nowych odcinków instalacji nie może dezorganizować pracy sieci Urzędu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 31.05.2016 r. o godz. 10:00. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach