Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: 3.1.1 dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi część I wraz z zagospodarowaniem terenu; 3.1.2 projektu aranżacji wnętrz, 3.1.3 zmiany podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji i pomieszczeń o nr 2.15, 2.14, 2.13, 2.31,na I piętrze seg. C, 3.1.4 projektu instalacji wodno - kanalizacyjnej wewnętrznej, 3.1.5 przedmiarami przekazanymi Wykonawcy na etapie składania ofert; szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.12 siwz. 3.2 Jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 3.2.1 Zakres nr I dostawa i montaż dywanowej wykładziny podłogowej przystosowanej do wykorzystania w pomieszczeniach z ogrzewaniem i chłodzeniem podłogowym do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej oraz sali multimedialnej wraz z cokolikami oraz listwami progowymi w miejscach połączenia wykładziny z posadzką granitową zgodnie z projektem architektonicznym; 3.2.2 Zakres nr II - dostawa i montaż 2 wind osobowych oraz uzyskanie pozytywnej decyzji U.D.T. z odbioru prac, na podstawie projektu architektonicznego 3.2.3 Zakres nr III - dostawa i montaż: 3.2.3.1 balustrad ze stali nierdzewnej na klatce schodowej segment A, B i hali C wraz z pochwytami, 3.2.3.2 balustrad ze stali w połączeniu z elementami ze szkła na atrium w całym segmencie B, 3.2.3.3 balustrad zewnętrznych przy schodach seg. A z pochwytami, oraz balustrad przy pochylni dla niepełnosprawnych wejście główne seg. B, 3.2.3.4 obudowy słupów ze stali nierdzewnej wraz z podkładem z płyty GK na holu w seg. B w ilości 8 szt. oraz 3.2.3.5 zabudowy ze stali nierdzewnej przy windach zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.4 Zakres nr IV - dostawa płytek ceramicznych (REX), płytek AMAZONIA KREM, nadruków na płytkach i dekorów zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.5 Zakres nr V - montaż płytek ceramicznych (REX) w holu głównym seg B, oraz płytek w sanitariatach wraz z wykonaniem wylewki z folii płynnej, zabudową blatów, dekorów oraz zabudowa płytek ściennych AMAZONIA KREM z nadrukami i dekorami zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.6 Zakres nr VI - dostawa i montaż kabin sanitarnych - zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.7 Zakres VII- dostawa i montaż luster w pomieszczeniach sanitarnych zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.8 Zakres nr VIII - dostawa i montaż ścianek aluminiowych szklanych do aneksów kuchennych oraz zabudowa daszków nad wejściami do budynku; dokończenie robót uzupełniających przy fasadach wraz z dostawą i montażem drzwi otwieranych automatycznie spełniających funkcję napowietrzania, uzupełnienie okien przy bramie seg. A na podstawie projektu architektonicznego i rys S1 (okna nad bramą seg. A); 3.2.9 Zakres nr IX - dokończenie dostawy i montażu żaluzji zewnętrznych i wewnętrznych sterowanych automatycznie, wykonanie okablowania i podłączenie całego systemu do istniejących instalacji na podstawie projektu architektonicznego; 3.2.10 Zakres nr X - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w kolorze okleiny COIBRA z wbudowanym systemem kontroli dostępu, ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, oraz drzwi p.poż. i bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem do projektu budowlanego rys A35/S5, i A6 wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektonicznego i projektu aranżacji; 3.2.11 Zakres nr XI - dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej zlokalizowanego w holu seg. B wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznych na podstawie projektu aranżacji; 3.2.12 Zakres nr XII - dokończenie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych wraz z białym montażem na podstawie projektu instalacji wodno - kanalizacyjnych wewnętrznych; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. 3.3 Każdy Wykonawca (zarówno Generalny wykonawca, jak i Wykonawcy robót częściowych) będzie również obowiązany do: 3.3.1 wykonania robót przygotowawczych; 3.3.2 uzupełnienia tynków i naprawy ścian po przebiciach otworów i pracach montażowych; 3.3.3 kontroli jakości; 3.3.4 przeprowadzenia odbiorów; 3.3.5 uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 3.3.6 zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby Wykonawcy; 3.3.7 ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odbioru ścieków proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie mediów; 3.3.8 po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 3.3.9 współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 3.3.10 współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIV. Wadium: 14.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: 14.1.1 przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 14.1.2 przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.3 przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.4 przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100); 14.1.5 przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100); 14.1.6 przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych,00/100); 14.1.7 przez Wykonawcę zakresu nr 6 w wysokości 1 200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 14.1.8 przez Wykonawcę zakresu nr 7 w wysokości 200,00 zł (dwieście złotych 00/100); 14.1.9 przez Wykonawcę zakresu nr 8 w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100); 14.1.10 przez Wykonawcę zakresu nr 9 w wysokości 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy 00/100); 14.1.11 przez Wykonawcę zakresu nr 10 w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.12 przez Wykonawcę zakresu nr 11 w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100); 14.1.13 przez Wykonawcę zakresu nr 12 w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a) w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-11/II/2013/PNT, b) gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c) gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach