Przetargi.pl
Wybór wykonawców prasowej kampanii promocyjnej, w ramach projektu pn. „Budowa infrastruktury portowej do odbioru ścieków sanitarnych ze statków w Porcie Gdynia", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.gdynia.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawców prasowej kampanii promocyjnej, w ramach projektu pn. „Budowa infrastruktury portowej do odbioru ścieków sanitarnych ze statków w Porcie Gdynia", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest reklama prasowa/ogłoszenie/artykuł w dzienniku regionalnym i czasopiśmie branżowym (branża: gospodarka morska/transport/spedycja i logistyka) projektu pn.: „Budowa infrastruktury portowej do odbioru ścieków sanitarnych ze statków w Porcie Gdynia", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Ze względu na to, iż celem zamówienia jest dotarcie z informacją o projekcie do możliwie najszerszego kręgu odbiorców przedmiot zamówienia (szeroko pojęta branża, lokalna społeczność) przedmiot zamówienia podzielono na dwa zamówienia częściowe: 1) jednokrotna reklama/ogłoszenie/artykuł w dzienniku regionalnym; 2) jednokrotna reklama/ogłoszenie/artykuł w czasopiśmie branżowym – gospodarka morska/ transport/ spedycja i logistyka. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy opis części kampanii prasowej: 1) Reklama/ogłoszenie/artykuł w dzienniku regionalnym: • jednokrotna emisja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu w dzienniku regionalnym o charakterze ogólnopublicystycznym i średnim nakładzie jednorazowym powyżej 12 000 egzemplarzy; • Dystrybucja: region pomorski; • Wymiary: 165x246 mm lub porównywalne (tzw. Junior Page); • Moduł pionowy; • Wersja full color; • Publikacja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu w wybranym dniu od poniedziałku do piątku; • Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego); • Lokalizacja: prawa strona redakcyjna; • Termin ukazania się: jednokrotna emisja – w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – w III kwartale roku 2020; • jednoczesne umieszczenie materiału promocyjnego w wersji elektronicznej gazety/ na portalu wydawcy. 2) Reklama/ogłoszenie/artykuł w czasopiśmie branżowym – branża gospodarka morska/ transport/ spedycja i logistyka: • Jednokrotna emisja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu (wybór formuły zależy od Zamawiającego) w czasopiśmie branżowym (branża gospodarka morska/ transport/ spedycja i logistyka) i średnim nakładzie jednorazowym powyżej 1 000 egzemplarzy; • 1 cała, dowolna prawa strona czasopisma (w przypadku czasopism o formacie innym niż A4 lub zbliżonym – reklama o formacie A4 lub porównywalnym); • Wersja full color; • Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego); W przypadku artykułu prasowego treść oraz materiał zdjęciowy/graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego, natomiast projekt rozmieszczenia elementów na stronie zostanie przygotowany przez Wykonawcę i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji – z możliwością wprowadzenia przez Zamawiającego korekty; • Termin ukazania się : jednokrotna emisja – w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – w III kwartale roku 2020; • jednoczesne umieszczenie materiału promocyjnego w wersji elektronicznej gazety/ na portalu wydawcy. Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego) musi być przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/2358/Wytyczne_w_zakresie_informacji_i_promocji.pdf Uwaga: w przypadku zmian zapisów w powyższych dokumentach Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania działań informująco-promocyjnych do wymogów wg zasad obowiązujących w dniu świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta musi zawierać: 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach