Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
REGON: 09235097800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży dla uczennic i uczniów następujących szkół: 1) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu - ul. Kościuszki 6 a, 86 - 100 Świecie; 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe; 3) Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Zadaniem specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży będzie zorganizowanie czterotygodniowych staży dla uczennic i uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących zawodowo w zakładach pracy, w wymiarze 150 godzin miesięcznie, na terenie województwa kujawsko - pomorskiego. 3. Obowiązki specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowego: 1) stała współpraca z pracodawcami w zakresie organizacji staży; 2) opracowanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do prawidłowej realizacji staży m. in. dziennika stażu i list obecności dla każdej grupy stażystów; 3) opracowanie i ustalenie programów staży oraz dostosowanie programów staży i zajęć stażowych do potrzeb lokalnego rynku pracy z wybranymi pracodawcami; 4) organizacja staży pod względem logistycznym; 5) organizowanie spotkań z pracodawcami oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań; 6) opracowanie umów z pracodawcami oraz z uczestniczkami i uczestnikami staży; 7) ustalenie harmonogramu staży w porozumieniu z pracodawcą, uczestnikami i uczestniczkami staży, Szkolnym Koordynatorem Projektu; 8) stała współpraca z opiekunem staży w zakładzie pracy; 9) zorganizowanie badań lekarskich dla uczestniczek i uczestników staży; 10) ubezpieczenie uczestniczek i uczestników staży od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania staży oraz w drodze do i z miejsca stażu; 11) stała współpraca z doradcą zawodowym; 12) opracowanie i przeprowadzenie testu kompetencji zawodowo - społecznego na początku i na końcu stażu, każdej uczestniczki i uczestnika stażu oraz przygotowywanie zbiorczych zestawień tych testów; 13) terminowe sporządzanie i przekazywanie Kierownikowi Projektu wymaganej dokumentacji związanej z prawidłową realizacją staży; 14) nadzorowanie staży - kontakty telefoniczne z uczestniczkami i uczestnikami staży, wizyty w miejscu staży, prowadzenie monitoringu z przebiegu staży; 15) przygotowywanie dokumentów do rozliczenia finansowego; 16) stała współpraca z dyrektorami szkół, szkolnymi Koordynatorami Projektu; 17) raportowanie Kierownikowi Projektu o przebiegu realizacji staży; 18) oznakowanie każdego dokumentu logotypami UE oraz PO KL, przestrzegania prawidłowej promocji Projektu poprzez oznakowanie miejsc odbywania staży przez uczestniczki i uczestników staży, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 19) poinformowanie uczestniczek i uczestników staży o współfinansowaniu ich ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 20) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami staży rozmowy sterowanej na temat równości płci na początku stażu; 21) przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu stażu dla każdej grupy całej dokumentacji stażowej, w szczególności: Dziennika stażu, Listy obecności, testów kompetencji uczestniczek i uczestników zajęć; 22) wykonywanie innych zadań wynikających z dokumentów programowych, umów i porozumień, związanych z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji koordynatorów projektu pn. Dołączymy do Reichsteina z podziałem na 5 zadań
Dodano: 2014-09-09 - wybór specjalisty do spraw organizacji i nadzoru staży zawodowych Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Dodano: 2014-04-17 - Świadczenie usług szkolnych koordynatorów praktyk studenckich w ramach projektu pn. Dobra Praktyka najlepszym nauczycielem nr Projektu WND-POKL.03.03.02-00-156/10 realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku w partnerstwie z Gminą Miasto Włocławek w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli, z podziałem na części
Dodano: 2011-09-29 - Zarządzania Projektem oraz Przeprowadzenie Szkoleń w ramach projektu: Profesjonalizm Urzędów = Satysfakcja Mieszkańców Powiatu Sępoleńskiego
Dodano: 2010-12-29 - pełnienie funkcji Koordynatora Projektu -Profesjonalne Kadry - Sprawne Urzędy Powiatu Żnińskiego.
Dodano: 2010-09-16 - Świadczenie usługi Pełnienia Funkcji Koordynatora Projektu w projekcie partnerskim Profesjonalne kadry SKO gwarantem jakości orzecznictwa
Dodano: 2010-01-08