Przetargi.pl
pełnienie funkcji Koordynatora Projektu -Profesjonalne Kadry - Sprawne Urzędy Powiatu Żnińskiego.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji Koordynatora Projektu -Profesjonalne Kadry - Sprawne Urzędy Powiatu Żnińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Profesjonalne Kadry - Sprawne Urzędy Powiatu Żnińskiego, do którego obowiązków będzie należało: -organizowanie, zarządzanie i koordynowanie całości partnerskiego projektu, zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie projektu, Umową Partnerską, zatwierdzonym Wnioskiem aplikacyjnym i Procedurami kontroli i realizacji projektu, -nadzór nad bieżącym monitoringiem i sprawozdawczością partnerskiego projektu zgodnie z Zasadami Finansowania PO KL, -kierowanie i nadzór nad pracą ekspertów merytorycznych zatrudnionych w projekcie: Specjalisty-tki ds. Administracyjno-Finansowych oraz Specjalisty ds. Szkoleń i Wdrażania Systemów, -zatwierdzenie dokumentów i pism zewnętrznych dotyczących projektu, -decydowanie o ramowym programie zajęć i doborze kadry do szkoleń, -nadzór nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu wydatkowaniem środków, -reprezentowanie projektu wobec instytucji zewnętrznych, tj. władz, uczelni, organizacji, mediów, -dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora, -wykonywanie powierzonych zadań na sprzęcie komputerowym i biurowym w siedzibie Zamawiającego w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zadań wykonywanych przez Wykonawcę w godzinach pracy Urzędu. 2.2. Koordynator podlega Staroście Żnińskiemu. Bezpośredni nadzór nad pracą Koordynatora sprawuje Starosta Żniński, a w przypadku jego nieobecności Wicestarosta. 2.3. Dane dotyczące partnerskiego projektu: Projekt pod nazwą -Profesjonalne Kadry - Sprawne Urzędy Powiatu Żnińskiego-realizowany jest w ramach: Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej na podstawie wniosku o dofinansowanie POKL.05.02.01-00-003-10 w partnerstwie przez: a)Lidera Projektu: Powiat Żniński-Starostwo Powiatowe w Żninie z siedzibą w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin b)Partnerów Projektu: -Partner 1- Gmina Gąsawa-Urząd Gminy w Gąsawie z siedzibą w Gąsawie, ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, -Partner 2-Gmina Janowiec Wielkopolski -Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim z siedzibą w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski -Partner 3 - Gmina Łabiszyn-Urząd Miejski w Łabiszynie z siedzibą w Łabiszynie, ul. Plac 1000 -lecia 1, 89-210, Łabiszyn -Partner 4 - Gmina Rogowo -Urząd Gminy w Rogowie, z siedzibą w Rogowie, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo -Partner 5 - Gmina Żnin -Urząd Miejski w Żninie z siedzibą w Żninie, ul. 700-lecia 39, Żnin c) Miejsce realizacji: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, d) Termin realizacji projektu: od 1 października 2010 roku do 30 września 2012 roku, e) Wartość projektu: 1 150 215,00 zł. f) Cel główny w projekcie: PODNIESIENIE SPRAWNOŚCI FUNKCJONOWANIA 6 URZĘDÓW W ASPEKCIE ŚWIADCZONYCH USŁUG PUBLICZNYCH ORAZ PODWYŻSZENIE KOMPETENCJI 152 URZĘDNIKÓW W TYM CO NAJMNIEJ 20% W WIEKU 45+ W OKRESIE OD 1.10.2010 DO 30.09.2012 NA TERENIE POWIATU ŻNIŃSKIEGO. g) Zadania w projekcie: Zadanie 1.ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PARTNERSKIM Zadanie 2.WDROŻENIE SYSTEMU MONITOROWANIA POZIOMU SATYSFAKCJI KLIENTÓW Z JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH W 6 JST Zadanie 3.WDROŻENIE SYSTEMU KOMPETENCJI KADR W 6 JST OPARTEGO NA BADANIU LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH URZĘDNIKÓW NA PODSTAWIE ZAKTUALIZOWANYCH OPISÓW STANOWISK PRACY Zadanie 4.OPRACOWANIE I WDROŻENIE PROCEDURY AKTUALIZOWANIA OPISU USŁUG ŚWIADCZONYCH W 6 JST Zadanie 5.STUDIA PODYPLOMOWE I SZKOLENIA JĘZYKOWE DLA 43 URZĘDNIKÓW z 6 JST WG POTRZEB STANOWISKA PRACY Zadanie 6.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 36 URZĘDNIKÓW Z 2 JST ODPOWIEDZIALNYCH ZA DOSKONALENIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ZGODNYCH Z NORMĄ ISO 9001-2009 Zadanie 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE Zadanie 10.STAŁA WYMIANA DOŚWIADCZEŃ I DOBRYCH PRAKTYK ORAZ PORÓWNYWANIE JAKOŚCI WYBRANYCH USŁUG PUBLICZNYCH POMIĘDZY 6 JST Zadanie 11.WKŁAD WŁASNY POCHODZĄCY ZE ŚRODKÓW BUDŻETU 6 JST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach