Przetargi.pl
Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określania wartości lokali mieszkalnych i sporządzania inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określania wartości lokali mieszkalnych i sporządzania inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do określania wartości lokali mieszkalnych i sporządzania inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia : CZĘŚĆ A Określanie wartości lokali mieszkalnych wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz rzutem odpowiedniej kondygnacji budynku, z zaznaczeniem lokalu mieszkalnego i pomieszczenia przynależnego (piwnica) CZĘŚĆ B Sporządzanie inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych z uwzględnieniem powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych, pomieszczeń przynależnych oraz ustaleniem udziałów w nieruchomości wspólnej: od 1 do 20 lokali mieszkalnych, od 21 do 60 lokali mieszkalnych, od 61 do 100 lokali mieszkalnych od 101 do 120 lokali mieszkalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy ,a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2.Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, dla części A minimum 50 operatów szacunkowych rocznie. dla części B minimum trzy inwentaryzacje budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych rocznie. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. dla części A co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. nr 261, poz. 2603 ze zmianami ) oraz posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. z 2004. nr 207, poz.2112) na min. 25.000 euro. dla części B co najmniej : 1.jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. nr 261, poz. 2603 ze zmianami ), posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. z 2004. nr 207, poz.2112) na min. 25.000 euro 2.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. Warunek dotyczący dysponowania osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie spełniony, jeżeli uprawnienia te posiadała będzie : a) osoba z uprawnieniami do szacowania nieruchomości , b) dodatkowa osoba pozostająca w dyspozycji Wykonawcy , c) sam wykonawca , Osoba ta musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.). Wykonawca może polegać na doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy). 7.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 8.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w niniejszej SIWZ dokumentach i oświadczeniach ,Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art.22 ust.1 ustawy zamawiający żąda przedłożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) usług objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, dla części A minimum 50 operatów szacunkowych rocznie. dla części B minimum trzy inwentaryzacje budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych rocznie. + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww prac . 3. Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami b) wyciąg z centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych w postaci zaświadczenia z Ministerstwa Infrastruktury lub wydruku ze strony internetowej poświadczony przez wykonawcę (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15.02.2008 r. Dz. U. Nr 31, poz. 189), c) świadectwo nadania uprawnień zawodowych, dla części A -uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004r nr 261, poz.2603 ze zmianami ), dla części B -uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004nr 261, poz.2603 ze zmianami ), - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane + aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Opłacona polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności szacowania nieruchomości na wymaganą w postępowaniu kwotę. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pozostałe wymagane dokumenty stanowiące integralną część oferty : 1. Formularz Oferty 2. Formularz cenowy dla części A i części B 3.Informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy 4. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach