Przetargi.pl
Wybór rzeczoznawcy majątkowego

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór rzeczoznawcy majątkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wybór rzeczoznawcy majątkowego. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia : CZĘŚĆ A 1.określenie wartości nieruchomości zabudowanych lub/i zagospodarowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia i zamiany, ustanowienia trwałego zarządu oraz w celu ustalenia odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne z mocy prawa, 2. określenie wartości nieruchomości gruntowych przeznaczonych do zbycia, nabycia, zamiany, w celu ustanowienia i rozwiązania prawa użytkowania wieczystego i trwałego zarządu oraz w celu ustalenia odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne z mocy prawa i w celu określenia wartości nieruchomości będącej przedmiotem zwrotu, 3.określenie wartości nieruchomości gruntowej dla ustalenia ceny jej sprzedaży na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego, 4.określenie wartości nieruchomości gruntowej wraz z urządzeniami trwale związanymi z gruntem i nasadzeniami. 5.określenie wartości nieruchomości gruntowej zabudowanej garażami w celu zbycia lub ustanowienia prawa użytkowania wieczystego. 6.Operat szacunkowy powinien zawierać także : protokół z badania księgi wieczystej, dokumentację zdjęciową, protokół z badania mapy zasadniczej lub dołączoną kserokopię mapy. CZĘŚĆ B 1.określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, 2.określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa, 3.określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze zmianą w planie zagospodarowania przestrzennego (renta planistyczna), 4.określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów zabudowanych garażami, 5.określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 6.Operat szacunkowy powinien zawierać także : protokół z badania księgi wieczystej, dokumentację zdjęciową, protokół z badania mapy zasadniczej lub dołączoną kserokopię mapy. CZĘŚĆ C 1.Określenie wartości lokali mieszkalnych wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz rzutem odpowiedniej kondygnacji budynku, z zaznaczeniem lokalu mieszkalnego i pomieszczenia przynależnego (piwnica) 2.Inwentaryzacja budynków wielomieszkaniowych z uwzględnieniem powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych, pomieszczeń przynależnych oraz ustaleniem udziałów w nieruchomości wspólnej: od 1 do 20 lokali mieszkalnych, od 20 do 60 lokali mieszkalnych, od 60 do 100 lokali mieszkalnych od 100 do 120 lokali mieszkalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,a w szczególności: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - dla części A i części B - minimum 50 operatów szacunkowych rocznie dla każdej części. - dla części C- minimum cztery inwentaryzacje budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych. 3.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dla części A i części B - co najmniej dwoma osobami dla każdej części, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. nr 261, poz.2603 ze zmianami ) -dla części C - co najmniej dwoma osobami , które posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. nr 261, poz.2603 ze zmianami ), - jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Warunek dotyczący dysponowania osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie spełniony, jeżeli uprawnienia te posiadała będzie : a) jedna z osób z uprawnieniami do szacowania nieruchomości , b) dodatkowa osoba pozostająca w dyspozycji Wykonawcy , c) sam wykonawca , 4.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia to równowartość w złotych 25.000 euro - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. z 2004. nr 207, poz.2112). 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia ,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 7. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych w postępowaniu warunków wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5.Wyciąg z centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych w postaci zaświadczenia z Ministerstwa Infrastruktury lub wydruku ze strony internetowej poświadczony przez wykonawcę (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15.02.2008 r. Dz. U. Nr 31, poz. 189), 6.Świadectwo nadania uprawnień zawodowych, - dla części A lub B - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004r nr 261, poz.2603 ze zmianami ), - dla części C -uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004nr 261, poz.2603 ze zmianami ), -uprawnienia konstrukcyjno-budowlane + aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7.Wykaz wykonanych lub wykonywanych ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie a)dla części A lub B - operatów szacunkowych + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww prac b)dla części C - inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww prac 8.Polisa ubezpieczeniowa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą w postępowaniu kwotę. 9.W przypadku kiedy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osób zdolnych do wykonania zamówienia ,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust. 2b ustawy ) 9. Do oferty należy załączyć także : 1. Formularz Oferty 2. Formularz cenowy 3.Informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy. 4. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach